Egyszerű tippek a zsírégetésre, Kapcsolódó cikkek


Zsírégetés: Tévhitek, tippek és trükkök Megosztás: Whatsapp Még mindig gyakran vitát vált ki az a kérdés, hogy a sport által tényleg lehet-e fogyni.

egyszerű tippek a zsírégetésre

Sajnos, még mindig sok tévhit a témában. Kezdjük nagyon egyszerűen és vizsgáljuk meg először, hogy mi is valójában a zsírégetés. A szakkifejezés úgy hangzik: zsírsav oxidáció.

Tehát a zsír zsírsvakra bomlik, amelyet a zsíranyagcsere során használ fel és ez a szervezetnek energiát ad.

Hatékonyabb zsírégetés? - Tudj meg mindent!

Az anyagcsere során nem csak zsírt használ fel energia nyeréshez, hanem glükozt is. A zsírégetés egy része függ az izmok jellegétől és a megterheléstől. Erőteljes megterhelés során relatív kevesebb zsír ég el, de az energia forgalom nagyobb. Ehhez feltétlenül laktátteszt vagy spirometria kiszámítás szükséges. Minden más módszerek, mint például a képlet " mínusz az életkor" túlságosan pontatlan, mivel minden egyes ember más, ezért nagy eltérések fordulhatnak elő.

1. L-Carnitine

A sikeres fogyás legfontosabb feltétele a negatív energia egyensúly. E nélkül a fogyás lehetetlen. A fizikai aktivitás fajtája és intenzitása nem számít.

Fontos, hogy a szervezetnek kevesebb kalória álljon rendelkezésre, mint amennyire fogyás rss van.

egyszerű tippek a zsírégetésre

Ez lehetséges sportoláskor az energia fogyasztás megnövelésével. Vagy, ha valaki kevesebbet eszik, így szervezete kevesebb kalóriához jut.

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Tehát, hogy hogyan éri el, az mindegy. A gyakori tévhitek ebben a témában: A zsírégetés nem egyenlő a zsír lebontással: Itt elsősorban meghatározási probléma van. A zsír lebontás a tárolt testzsír csökkentését jelenti.

  • Simpson fogyás szalag
  • A futás kiválóan építi a gyors izomszövetet, ezért atlétikussá tesz, és a zsírt is remekül égeti!

A zsírégetés különösen fontos edzés alatt. Azonban fontos megemlíteni az utóégetést. Ez a hatás ismét kcal felhasználást jelenthet, attól függően, hogy mennyire intenzív az edzés volt.

Hatályos:

Zsírégető pulzus: Őszintén szólva: egy zsírégető pulzus, tehát egy terület, ahol különösen sok zsír ég el, nincs. A szénhidrát bevitelre fontos odafigyelni.

Nézzünk néhány egyszerű tippet, a sikeres diétÁhoz:

A zsíranyagcsere edzés és zsírlebontó edzés nem ugyanaz: a zsíranyagcsere edzés nem vezet fogyáshoz. A zsírforgalom növekedik bizonyos  élelmiszerek fogyasztásával. Ez nem így van, mindegy mit eszik, ha edzés előtt és alatt csökkenti a szénhidrát bevitelt. Tippek és trükkök, amivel a fogyás könnyebb: Hosszú távon csak akkor tudunk fogyni, ha több kalóriát használunk fel, mint amennyit felveszünk  kulcsszó: a negatív energiamérleg. De legyen óvatos.

Ha a szervezet túl kevés kalóriához jut, takarékos módra kapcsol.

Diéták 0 Egy körkérdés szerint minden második nő elégedetlen ugyan az alakjával, mégse szeretne azonnal fogyókúrába kezdeni.

Ez azt jelenti, hogy extra zsírt tárol el, hogy a szervezet számára több kalória álljon rendelkezésre. Így jön egyszerű tippek a zsírégetésre híres jojó-effektus. A testzsír csökkentéséhez elengedhetetlen a rendszeres testmozgás. A legjobb, ha az állóképességi sportokat az erősportokkal kombinálja.

Az állóképességi sport esetén fontos a megfelelő intenzitás.

8. Nagy adagok, alacsony kalóriatartalommal

A rövid, intenzív időközönként zsírégetést is magasabb, több mint egyharmada a fizikai aktivitás során. Tehát ez egy jó ötlet.

Hatékonyabb zsírégetés? De hogyan segítenek ezek a fogyásban? Mi alapján válasszam ki a nekem megfelelőt?

Bíróság futás közben többször is bele rövid, intenzív sprint. Minél hosszabb egy edzés, annál természetesebb.

Dr. Berg: Egy egyszerű gyakorlat a hasi zsírpárnák ellen

Ha kevesebb ideje van, a rövid edzés is jobb a semminél, de ennek intenzívebbnek és fárasztóbbnak kell lennie. Két órával edzés előtt és edzés alatt a szénhidrát kerülendő. Emeli az inzulinszintet és blokkolja a zsírégetést.

4+1 Tipp a hatékonyabb zsírégetés érdekében

Edzés után valamit enni mindig jó ötlet. Ez az étel legyen zsírszegény és fehérjében gazdag. A szénhidrát azonban nem hiányozhat.

Mivel az izmok glükóztárolója üres, edzés után megnövekszik az inzulinszint, ezáltal a zsírégetést nem befolyásolja negatívan.

egyszerű tippek a zsírégetésre

Ha szeretne enni fogyás alatt: több fehérje, mint szénhidrát. Sok folyadék.

További cikkeink a témában

Ehhez nem kell sokat fogyás kaka szaga. Vacsora törlése: Az, hogy este ehet-e, függ az energia-egyensúlytól. A legjobb elkerülni.

Abban az esetben, ha néha a nap folyán kevesebbet evett vagy különösen egyszerű tippek a zsírégetésre edzett, nyugodtan ehett valamit. A táplálék felvétel ideje nem olyan fontos.

egyszerű tippek a zsírégetésre