Fogyni alulról felfelé


fogyni alulról felfelé

De néhány hasznos ötletnek és célzott testgyakorlatnak köszönhetően — és ha kitartóak vagyunk - nagyobb erőfeszítések nélkül is feszesebbé tehetjük ezt a zónát, illetve javíthatunk bőrünk állapotán. Nem titok, hogy a comb-fenékrész feszesebbé tételéhez, és a narancsbőr megelőzéséhez, ill. Ez utóbbi esetében nem mindegy, melyik sportágat választjuk!

Egyes mozgásfajták erősítik az ún.

Account Options

És ne feledkezzünk meg a jógáról, valamint a Pilates-ről sem, melyek nyújtás útján dolgoztatják meg az izmokat. A fenti mozgásfajtákat, vagy a kerékpározást, esetleg rollerezést kitartóan kell űzni, mérsékelt intenzitással, de minimum 45 percen át egy alkalommal, és legalább háromszor hetente, hogy minél több kalóriát égessünk el.

De vajon mi a jele annak, hogy jó tempóban haladunk? Például az, ha kifulladás nélkül tudunk beszélni testmozgás közben… A jó alak, szebb bőr eléréséhez fogyni alulról felfelé új ötletekkel!

fogyni alulról felfelé

Ami a narancsbőrt illeti: minél izmosabbak vagyunk, annál kevésbé jelentkezik ez a kellemetlen bőrtünet. Amikor a zsírpárnák rugalmas izmokon nyugszanak, és a zsírszövet mennyisége csökken, kisebb az esélye a cellulitisz kialakulásának.

fogyni alulról felfelé

Minél rugalmasabbá tesszük a bőrt, annál jobban kisimul, az izmok felé áramló vér jótékony hatásának köszönhetően. Ehhez vannak apró ötletek, jó tanácsok, melyek könnyen betarthatók, miközben törekednünk kell rá, hogy a mindennapok részét képezzék.

Néhány héten belül igazi segítséget nyújtanak alakunk javításához, illetve régi jó formánk visszanyeréséhez. Íme az ötletek alsó testrészeink karcsúbbá, szebbé tételéhez — ki-kiválassza ki a magának valót!

Mentés Mentés Komolyra fordítva a szót, ahhoz, hogy egy sikeres fogyókúra alatt és után ne váljon petyhüdté a bőröd, kiemelten oda kell figyelni a diéta kezdő időpontjától a bőr hidratálására és feszesítésére. Az alábbiakban összeírtam neked néhány hasznos tanácsot, amivel megőrizheted bőröd fiatalosságát és feszességét a fogyás után is. Télen a bőr hajlamos a kiszáradásra, így fontos, hogy a testradírod gazdag legyen természetes olajokban.

Lábikra 2 perces hideg zuhannyal fejezzük be az esti tusolást! Tudjuk, hogy a hideg víz összehúzza a véredényeket, és javítja a vérkeringést.

fogyni alulról felfelé

Zuhanyozáskor tehát ne feledjük: a beszappanozás után először meleg vízzel, majd langyossal öblítsük le a bőrünket, végül hideg vízzel zuhanyozzuk le a lábfejünket és a lábikrát, egészen a térdig.

További jó tanácsok: Annak függvényében, ahogy lassanként hozzászokunk a hideg vízhez, haladjunk a zuhanyrózsával a térdtől felfelé a combok és a fenék irányában, közben több mint 2 percig szórjuk a hideg vizet erre a testtájékra is. Comb Táncoljunk sarkon lépve!

FOGYÁS - gyors, olcsó és hatékony fogyás

Hasznosabb, mint a sarkon járás: a tánc sarkon lépve! Ez a mozgásfajta formásabbá teszi a lábat — különösen izmosítja lábikrát - és feszesebbé fogyni alulról felfelé tőle a comb is. Olyan módon mozogjunk, hogy a láb kényelmes helyzetben legyen. Kerüljük a túl hegyes orrú cipőt, amely egymáshoz nyomja a lábujjakat, és ha szükségünk van rá, használjunk a harántboltozatot emelő talpbetétet is.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

További jó tanácsok: A hatékonyság érdekében mozgás közben fejtsünk ki erős nyomást a talajra, szétterpesztve a lábujjakat, amennyire csak tudjuk. És soha ne fussunk a sarkunkon! Lépcsőzés közben vegyük négyesével a lépcsőfokokat!

Cikkünk első részét ITT olvashatja el!

A rendszeres lépcsőzés nagyon hatékony testmozgás a belső és külső comb feszesebbé tételére, de természetesen a lábikrát is izmosítja. És amikor jó formában érezzük magunkat, vehetjük először kettesével, és ha bírjuk, akár négyesével a lépcsőfokokat, az említett testrészek intenzívebb megdolgoztatása érdekében.

További jó tanácsok: A maximális hatékonyság elérése érdekében lépcsőzéskor ne lábujjhegyre álljunk, hanem a teljes talpra, mivel a lábujjhegyes járásnál a combnak csak az elülső részét dolgoztatjuk meg. Helyezzük tehát az egész talpat a lépcsőre, és a következő lépcsőfokra való fellépéskor gyakoroljunk erős nyomást a sarkunkra.

fogyni alulról felfelé

Cikkünk következő részét ITT olvashatja el.