Fogyni, de továbbra is azonos súlyú


fogyni, de továbbra is azonos súlyú

Mennyi kalóriára van valójában szükséged? Sári Dalma személyi edző, táplálkozási és életmód tanácsadó Egy álomvilágban a bornak nem lenne kalóriatartalma, a csokoládét zöldségnek fogják tekinteni, és enni tudsz, amit akarsz, miközben fenntartod az egészséges súlyt. Sajnos a valóság az, hogy a kalóriák gyorsan felhalmozódnak - néha egyetlen étkezés közben.

Az egészséges testsúly elérésének első lépése azonban annak megértése, hogy hány kalóriára van szükséged, és megtanulni megfigyelni, honnan származik. Amikor az FDA frissítette a táplálkozási címkéket, szép kerek számra volt szükségük a napi százalékos értékek összehasonlításához, tehát kalóriát választottak.

Ez durva átlag, és nem azt jelentette, hogy ajánlásként szolgáljon arra, hogy hány kalóriát kell enni.

Fogyni, tökéletes formába hozni a télen elpunnyadt megpihent testünket mindannyian nagyon szeretnénk főleg most, a bikini szezon idején. Kifogások, hogy miért NE tegyünk érte, érkeznek dögivel, amihez persze minden esetben tökéletes magyarázat társul. Nézzük, melyek a kedvencek!

Tekintsd meg ezt az élelmiszer-címkék megértésének egyszerű módjaként, és kezdődjön a személyes igényeidnek kiszámítása.

A személyes igényeid meghatározása A szükséges kalóriák száma a testsúlytól, magasságtól, életkortól, nemtől és aktivitási szinttől függ. Van néhány módszer, amellyel ezt ki lehet dolgozni.

Mi lesz, miután lefogytam?

A legpontosabb és legdrágább! Sokkal egyszerűbb módszer a személyes adataidnak egyenletbe helyezése. Ügyelj arra, hogy ne becsülj túl aktívan - sok hibát okoz! Hogyan lehet csökkenteni a kalóriákat a fogyáshoz? A kalória követése továbbra is a legjobb módszer a számok megismerésére.

fogyni, de továbbra is azonos súlyú

Természetesen senki sem élvezi, amikor minden kortyot és falatot fel kell jegyeznie, de meg fogja határozni azokat a mintákat és szokásokat, amelyek visszatarthatják a súlycsökkentési célokat, gyorsan kimutathatja ezeket a felesleges kalóriákat, mondjuk a heti egy mekiből, a napi cukorkákból és a vacsora előtti kekszet és sürgősségi testzsír- veszteség. Általános útmutató, hogy ennek — kalóriával kevesebbnek kell lennie, mint az első három nap során átlagosan bejegyzettnek, de válassz egy ésszerű számot, amelyhez ragaszkodhatsz.

Néhány hétig folytasd az étel naplózását, hogy nyomon tudd követni, milyen közel áll az új kalória-cél. Súlycsökkentés esetén a nagyjából azonos mennyiségű kalória konzisztens evése kulcsfontosságú.

5 SÚLYOS tévhit - Eat, Move & Smile

Hogyan lehet lefogyni fél kilót hetente? Lehet, hogy hallottál a kalória elvről - heti kalóriát enni vagy napi kalóriát kevesebbel leadni fél kilót.

fogyni, de továbbra is azonos súlyú

Sajnos ez egy egyszerűsítés. Mert ismét mindenki igényei eltérőek, és mindenki anyagcseréje más módon reagál az étrend változásaira!

fogyni, de továbbra is azonos súlyú

Ha azonban napi kalóriát csökkenne, akkor szinte biztosan lefogysz. Lehet, hogy nem pontosan heti fél kilót, de a skálán szereplő számok csökkenni kezdenek. Ezután a fogyás folytatásához továbbra is ellenőrizni kell a kalóriát és a testsúlyt, és módosítani kell az étkezést, amint a test és az anyagcsere megváltozik.

Ne menj túl alacsonyra! Szeretnél gyorsabban lefogyni?

Diéta, életmódváltoztatás, mozgás, gyógyszeres kezelés

Sok olyan súlycsökkentő program van, amelyek azt állítják, hogy jelentős mennyiségű kilót fogsz ledobni csak egy fogyni alatt. És sokan első pillantásra ígéretesnek tűnnek. De biztos lehetsz benne, hogy ha valami túl jónak tűnik, hogy igaz legyen, szinte mindig az. A túl sok kalória csökkentés nem eredményez tartós fogyási eredményeket.

Napi kalória nők számára

A legalacsonyabb, napi — kalória, férfiak esetében 1,— kalória. Az de továbbra is azonos súlyú alatti mélyedés nem jó ötlet - nem csak rendkívül nehéz fenntartani, de az alapvető anyagcsere-szükségleteket sem teljesíti, és csak a lelassult anyagcserét fogja kielégíteni.

Nem is beszélve a csalódásról, amikor nem vagy képes tovább olyan keveset enni, és a súlyod visszakúszik.

  • Jóllakottan fogyni? – Itt a Volumetrics! | Well&fit
  • Segít a fogyás a rosaceában?

Persze, az éhezéses étrend során az első hetekben gyorsan lefogyhatsz, de ez többnyire csak a víztömeg. Maradj reálisabb alacsony kalóriatartalmú célnál! Amint megérted, hány kalóriára van szükséged, és összehasonlítod azt azzal, hogy mennyit fogyasztottál valójában, elkezdheted a tartós változásokat. Nem kell örökké vezetni az élelmiszernaplót! Ne feledd továbbá, hogy az, amit eszel, ugyanolyan fontos, mint az, hogy mennyit eszel.

Válassz olyan ételeket, amelyek táplálják a testet!