Fogyni és erőt építeni. Miért mondják, hogy nem lehet egyszerre fogyni és izmot építeni?


Miért mondják, hogy nem lehet egyszerre fogyni és izmot építeni?

Nem tudom, hogy mi a Te célod, de az enyém ennyi: erőt növelni és izmot építeni. És fogyni és erőt építeni van kérdezheted a kondícionálással. Életemben túl sokszor voltam jól kondícionált, és túl kevésszer erős, maradjunk annyiban, hogy most más a fókusz. És mi lesz akkor a szakítással? Megjegyzem, hogy a szakítás jelen pillanatban a legkevésbé sem tud érdekelni, szakítottam életemben annyit, hogy van mit kipihennem. Adtam magamnak 40 napot tehát arra, hogy a lehető legtöbb célomat elérjem.

Persze nem árt, ha az ember jól választja meg a céljait, ezzel némi esélyt biztosít arra, hogy el is éri azokat. Az én célom hasonló ahhoz, ami minden korombeli sportoló vágya lehet: egy kis mobilitás, sok erő és valamennyi izom. Ebben a postban tehát nem lesz szó zsírégetésről, Vo2 max javításról és más huncutságokról.

Kérdezheted, hogy miért fontos a mobilitás és az izomtömeg, és a válaszom egyszerű. Majd ha 40 leszel, akkor térjünk vissza erre a kérdésre, hogy nagyon is egyet fogunk érteni. Túl az inter és intramuszkuláris koordináción egy ponton túl nem lehet megkerülni a funkcionális izomtömeg — ez jó, most találtam ki, rémesen tudmányos ám — felépítsét, mert fogyni és erőt építeni az izomtömegnek nem lenne legalább valami halovány kapcsolata az erővel, akkor nem lennének súlyhatáros sportok.

Mert miért van súlykategória a bokszban? Mert ha 60 kilós vagy és verekedni akarsz valamelyik Klitschko testvérrel, jó lefogy, ha boldog meghalsz. És ez nem túlzás. Az RKC eleve az erő iskolája, ahol a kardió amolyan mellékhatás.

  • Product was added to your cart Kosár Étkezés Fogyni szeretnél?
  • Hogyan lehet lefogyni súlyok
  • Ha fogyni szeretne, nem elég csak kardiózni!
  • Miért mondják, hogy nem lehet egyszerre fogyni és izmot építeni?
  • Egyéb kérdések Népszerű témák: Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Miért mondják, hogy nem lehet
  • Cbc hírek fogyás
  • Blikk Rúzs Ceruzaalkat A ceruza alkatú emberekvékonyak, válluk, csípőjük és derekuk közel azonos szélességű.
  • Könnyű erő - 2. - Lakatos Péter

Előbb tanulj meg jól swingelni, aztán swingelj sokat és íme, miközben baromi erős lettél, a kondíciód is javult.

Biggest bang for a buck, ahogy az amerikai mondja, vagyis a legtöbb, amit egy dollárért kaphatsz. Már ha van annyi kitartásod, hogy nem hetente változik az edzésprogramod, és képes vagy kitartani egy terv mellett legalább 2 hétig.

A könnyű erő program abból ki, hogy abban leszel jó, amit gyakorolsz, és minél gyakrabban gyakorlod, annál jobb leszel benne, és az egyetlen kitétel az, hogy jó minőségben gyakorold azt, amiben jó akarsz lenni.

fogyni és erőt építeni

Na most ha minden alkalommal maxokat akarsz akarsz nyomni, nagy mennyiségben, az idegrendszer egy ponton túl határt szab az emberi hülyeségnek, mert szimplán túledzési tüneteket produkál. Ésszel edzeni tehát nem csak valami vicces hobby, hanem egyenesen kötelező ha lehetetlen fogyni ibs építesz. Az könnyű erő program egyik legnagyobb kiritkája, hogy nem érzed azt a fajta edzés utáni fáradtságot, amit egy Vo2 max edzés után tapasztalsz.

A kérdés az, fogyni és erőt építeni az edzés végén abban méred-e a fejlődést, hogy mekkora vödörbe hánytál — elnézést — vagy abban, ami  közelebb visz a célodhoz, esetünkben az erő növelése. Ettől még persze hányhatsz amennyit akarsz, Erdődi Misi RKC esetleg jól hasbarúg, és tessék… A másik gyakori kifogás az, hogy az edzés unalmas, mert nagyok a pihenőidők. Hát az erőedzés kérem nem futóverseny, ahhoz hogy relatíve fogyni és erőt építeni súlyokal precízen dolgozzunk, bizony pihentnek kell lenni.

De nem kell aggódni, a program 40 napja alatt megtanulod jól hasznosítani az idődet, és messze kárpótol a megnövekedett erőszint az elmaradt izgalomért. Ha pedig izgalomra vágysz, olvass Rejtő regényeket. A negyven napos program egyszerű. Túl egyszerű ahhoz, hogy betartsd. Mert majd többet akarsz, meg intenzívebben, meg egyáltalán Te úgyis jobban tudod. Ha ez a helyzet, bele se kezdj.

Könnyű erő – 2.

Ha éppen egy másik programot végzed, fejezd be, ez a program megvár. A program kérdése nem az, hogy beváltja-e a hozzá fűzött reményeket, hanem az, hogy ki tudsz-e tartani akkor is, amikor már érezhető a hatás.

Egy programot ugyanis két okból szoktunk abbahagyni. Vagy azért mert sikertelen, vagy azért mert sikeres.

Hogyan tudsz fogyni és izmot építeni egyszerre?

Az alapok: Fókuszálj csak erre az 5 gyakorlatra. Edzz heti alkalommal.

fogyni és erőt építeni

Minden nap, minden gyakorlatot végezz el. Változtass a terhelésen és az ismétlésszámon. Tartsd az összes ismétlést per gyakorlat max 10 körül. Legyen benne első és hátsó hajtáslánc terhelés, dinamikus gyakorlat, teljes testes gyakorlat, nyomás és húzás.

fogyni és erőt építeni