Fogyás buddha tálak


7.530 Ft helyett 4.990 Ft: 38 db-os sushi tál elvitelre vagy kiszállítással az Osaka Sushi-tól

By: Városi konyha Edd magad egészségere! Nem vagyok az, aki napról, napra követi az étkezési trendeket, és ha az a divat, hogy csak levelet rágcsálunk, akkor beáll a sorba.

  • Tápanyagok Ez mindennek az alapja.
  • Minden futó tudja, hogy szüksége van minőségi szénhidrátokra, amiket például a teljes kiőrlésű gabonákból nyerhet.

Azt vallom, hogy együk azt, amit szeretünk, persze az legyen színes — a szó szoros értelmében — és változatos, hogy természetes módon jussunk hozzá minden fontos vitaminhoz és tápanyaghoz.

Ettől függetlenül vannak olyan trendek, amik mellett nem tudok én sem elmenni, mert vaknak kéne lenni ahhoz, hogy ne vegyem észre. Fogyás buddha tálak, olykor, ami tetszik azt ki is próbálom, átalakítva a saját ízlésemre.

fogyás buddha tálak

Ilyen a Buddha tál is. Most a csapból is ez folyik, nincs nap, hogy ne jönne szembe egy ilyen fotó a közösségi médiában.

fogyás buddha tálak

Egyre több étterem veszi fel a kínálatába - függetlenü attól, hogy korábban milyen ételeket kínáltak - és szakácskönyvek jelennek meg csupán Buddha tál receptekkel. De mi is ez a Buddha tál őrület?

fogyás buddha tálak

A Buddha tál tradicionálisan a buddhista szerzetesek étele volt, akik vegetáriuánus étrendet követtek. Egy tálon egyszerre féle zöldségből, esetleg tojásból és tengergyümölcseiből állították össze ebédjüket annak érdekében, hogy így minden fontos tápanyagot bevigyenek a szervezetükbe.

fogyás buddha tálak

A szerzetesek étkezési szokása idővel megjelent kína egyes területeink, otthonokban, éttermekben, majd tavaly nagyot robbant az egész világon. Újabb alapanyagok kerültek előtérbe, az úgynevezett superfood-ok, vagyis a nagyon egészséges, antioxidáns hatású, minimális kalóriát tartamazó hozzávalók.

fogyás buddha tálak

A tálak összeállításánál pedig figyelembe veszik, hogy tartalmazzon gabonaféléket, proteint, roppanós és lágy zöldségeket, valamint magvakat. Ezt egészíthetik ki öntetek, amik szintén az egészség jegyében készülnek.

Mikből is állíthatod össze a Buddha tálad? Gabona: barnarizs, vadrizs, quinoa, bulgur, rizstésza, couscous Protein: fekete bab, lencse, tofu, tojás, csicseriborsó Zöldségek: édesburgonya, brokkoli, spárga, kukorica, cukkini, répa, paprika, célka, uborka, salátafélék, zeller, spenót, karfiol Magvak: szezámmag, bbl szupermodell vékony le, kesudió, dió- és mogyorófélék, tökmag, chia mag Öntet: olívaolaj, vinaigrette, görög joghurt, szójaszósz, hummusz, avokádókrém Mivel szeretem a zöldségeket, és a magvakat, valamit a Buddha tál kinézetre is vonzó, olykor összedobok egyet, de bevallom, ez nálunk a saláta köret funkciót tölti be, nem a főételét.

A legutóbbi tál mellé chilis szósszal megkent lazacot pároltam, amihez nagyon jól illet a bébispenót-kukorica-reszelt fogyás buddha tálak krémben főtt bulgur Buddha tál.

fogyás buddha tálak

Próbáld ki te is!