Fogyás előrehaladási naptár, Fogyókúra-holdnaptár: diétázz a Holddal!


fogyni bg

A sikernaptár a legjobb segítség az edzés és a diéta betartásában! Beszéltünk már arról, hogyan vágj bele az életmód-változtatásbahogy meg kell tervezni az egész folyamatot, ki kell tűznöd a mérföldköveket. A sikernaptár azért készült, hogy szuperfókuszálva lásd, a fejlődésed és fogyásod hogyan követi a mérföldköveket.

két hét fogyni

Segít abban is, ha elakadsz, akkor tudd, hol a hiba. Nyomtasd ki és rakd ki a hűtöszekrény ajtajára vagy egy mappába, mert a program kezdő napjától egy pontrendszer segítségével tudod követni a fejlődésedet. Elmagyarázom, hogyan használd az Intenset sikernaptárat.

Fogyókúra-holdnaptár: diétázz a Holddal!

Amint látod, a sikernaptárad napi bontásban tartalmazza, hogy hogyan tudtad tartani a diéta- és edzéstervet.

Egy-egy naptárlap 2 hétre vonatkozik, szépen tudod követni a fejlődésedet, és azt is látni fogod, ha nem úgy alakulnak a dolgok, hogy hol kell javítani.

Április

Az első dolgod, hogy a program kezdetén beírod a súlyodat, ahol a nyíl mutatja. Ez a kiindulás, innen kezded a Start programodat.

Látványos fogyás – Karcsúsodj a Holddal!

Beszéltünk róla, hogy a mérföldkövek kitűzése mennyire mr2 spyder fogyás abban, hogy tartani tudd a programot és elérd a célodat.

Azt is mondtam, hogy érdemes egyszer méredzkedni egy héten, ne nyúzd a mérleget naponta, mert ahogy zsírt vesztesz, de izmot nyersz, ami jóval nehezebb mint a háj, nem fog olyan ütemben csökkenni a súlyod, ahogy formásodsz és javul az alakod.

Alkoholfogyasztás - Tudja, hogy mennyi alkohol, azaz hány deci tömény, sör, vagy bor vezet részleges, vagy visszafordíthatatlan májkárosodáshoz?

Ne csak a kilókban mérd a fejlődést hanem a tükörben fogyás előrehaladási naptár. Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy hétfőn kezded a programot, de ha nem, akkor kezd azon a napon, amelyiken tudod, és úgy töltsd ki a naptárat. Étkezési Pontszámok Az Intenset diétádban napi 5 étkezés van, reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora.

válás lefogy

A naptáradban minden nap az étkezéseket 5 kis négyzet jelöli. A módszer egyszerű: ha betartottad aznapra a diétából választott reggelit, tízórait stb.

hol veszít először zsírt

Amelyik étkezés rendben volt: pipa, amelyik nem, mert elgyengültél, kihagytad vagy benyomtál helyette egy muffint, az pedig üresen marad, vagy egy x-szel jelzed, hogy nem diétás étkezés volt. Ugyanígy egy kocka hely van az edzésnek is: ha az aznapi edzésedet letudtad, pipálhatod, ha nem, x jár érte.

Edzés és étkezés összpontszám egy napra A nap végére van egy kis táblázatod, jó esetben 6 db pipa van benne, kevésbé optimálisban mondjuk 3 pipa. A napi összpontszámod elég egyszerűen ezek összege: maximum 6, minimum 0. Mondjuk ez esetben ne pazarold a papírt, nyugodtan hagyd az egészet a francba, ha ennyit nem vagy képes megtenni magadért, akkor nem a jó blogot olvasod.

Egyhetes diétanaptár - minden, amit hétfőtől vasárnapig tenned kell!

Heti testsúlymérés A heti egyszeri testsúlymérésre én a keddi napot javaslom. Minden héten kedden mérd meg magad, és írd az eredményt ide: Heti összesítés avagy az igazság pillanata A heti összpontszámod ugyanúgy jön ki, mint ahogy a napit kiszámoltad: egyszerűen add össze minden betartott étkezésed, és elvégzett edzésed. Ez maximum 35 pontot jelent egy héten az étkezésből és 5 pontot az edzésből.

Ha mind megvan akkor 40 pontod van, fogyás tumblr téma látod, hogy jó úton haladsz.

a zsírégetők előnyei

A 40 pont a maximum és ezt kell elérd! De ha az étkezésnél a 35 pontból csak mondjuk 16 vagy 20 sikerült, akkor láthatod, hogy hol csúsztál meg és mit nem tartottál be.

Minden második diabéteszes nem tudja, hogy cukorbeteg

Fogyás előrehaladási naptár ha az edzéspontjaid az 5 helyett csak 3, akkor tudod, hogy jobban kell figyelned ott. Eredmény két hét után Két hét letelte után a mért súlyodat írd be oda, ahova a nyíl mutatja.

trambulin segítségével fogyni lehet

Láthatod, hogy haladtál az elmúlt két hétben, és ha nem jól, azt is láthatod a pontjaidból, hogy miért nem. A naptárad a legjobb barátod kell hogy legyen a program során.

Ne linkeskedd el, töltsd ki folyamatosan és figyelj, hogy ne térj el. Segít hogy lásd mit hibázol, de a jó érzés, az elégedettség, amikor látod, hogy tartod a programot és minden nappal közelebb kerülsz a célodhoz, megfizethetetlen.