Fogyás heti rutin


fogyás heti rutin

Napi rutinok, amik hozzásegíthetnek a fogyáshoz írta: Ridikül. A fogyás nem történik meg egyik napról a másikra, sokkal inább sok apró döntés és cselekedet eredménye, amiket nap mint nap meghozunk, amikor eldöntjük, mit eszünk, mikor, vagy hogy elmegyünk-e sportolni, vagy inkább a kanapén lustálkodunk… Tehát érdemes szem előtt tartani a mindennapi szokásainkat és esetleg beiktatni egy-két új napi rutint, amik hozzásegíthetnek a fogyáshoz — mutatuk ehhez néhány szuper ötletet!

Figyeljünk oda arra, amit eszünk.

Felvétel a kívánságlistára Telepítés Tudtad, hogy hetente körülbelül 2 kg-ot fogyaszthat jó edzéssel és egészséges ételekkel?

Tudatosan válogassuk össze az ételeket, az összetevőket. Legyen minden étkezés része a zöldség, illetve figyeljünk oda az ételek rost- és fehérjetartalmára, valamint hogy egészséges zsírokat és szénhidrátokat fogyasszunk az egészségtelenek helyett.

Tudatosan tervezzük meg akár az egész napi étrendünket is előre, ne éhesen dobjunk össze valamit abból, amit otthon találtunk, vagy vegyünk a büfében egy szendvicset.

Legyen türelmes! Ez az egyik legfontosabb tipp fogyáshoz: ugyanis az egészséges mértékű súlyvesztés bizony időbe telik! Adjon magának időt, tartson ki az új szokásai mellett, sőt, néha engedélyezzen egy kis mentális pihenőt. Meglátja, hosszú távon meglesz az eredménye!

Készítsük el előre az ételeinket, csomagoljunk, dobozoljunk, hogy mindig legyen olyan adag, amit elfogyaszthatunk. És tegyük ezt a nassolnivalóval is: készítsünk egészséges nasit és desszertet, hogy ne bűnözzünk csak azért, mert édeset kívánunk, de éppen nincs semmit, amit elrágcsálhatnánk.

fogyás heti rutin

Fotó: iStock. És pihenésre is szánjunk elég időt, aludjunk mindig eleget, regenerálódjunk, ez ugyanolyan fontos, mint hogy rendszeresen sportoljunk.

fogyás heti rutin

Igyunk elegnedő folyadékot, ha lehet vizet. És hogy ne csábuljunk el, iktassunk be hetente egy napot, amikor egyszer megengedünk magunknak egy olyan fogást, amit egyébként nem tennénk. Egy szelet süti, két szelet pizza belefér, majd egy kicsivel többet edzünk a következő alkalommal, de legalább nem érezzük a hiányát és kielégítjük ezt a fajta vágyunkat a tiltott ételek iránt.

Együnk annyit, hogy 80 százalékban tele legyünk. Ne többet és ne kevesebbet!

fogyás heti rutin

Írjuk rendszeresen, hogy mit ettünk, és az sem baj, ha csatlakozunk egy csoporthoz, ahol a fogyás heti rutin megoszthatjuk a tapasztalatainkat, tanácsot kérhetünk a diétával vagy a fogyókúrával kapcsolatban.