Fogyás szivárvány


PIROS Ezeket fogyaszd például: eper, görögdinnye, piros grapefruit, málna, cékla, ribizli, piros hagyma, retek, paradicsom stb.

fogyni kimberly snyder

Ezek az élelmiszerek tele vannak erős antioxidánsokkal és P-vitaminnal. A rezveratrol piros szőlőben gyulladásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, ami csökkenti a szívbetegség és a rák kockázatát.

Diétázz a szivárvány színeivel

A likopin görögdinnye, piros grapefruit és paradicsom segít megelőzni a prosztatarákot. A betacianin, amely a cékla színét adja, hatékony rákmegelőző szer.

SÁRGA Ezeket fogyaszd például: citrom, sárgarépa, sütőtök, sárga paprika, kukorica, sárga alma, őszibarack, sárgabarack, dinnyefélék, ananász stb. Ezek az élelmiszerek sok béta-karotint és C-vitamint tartalmaznak, amelyek kiválóan védik a bőrt és a nyálkahártyákat.

zsírégető za mrsavljenje

A béta-karotin csökkenti a rák, a szívbetegség, a szürke hályog, az ízületi gyulladás és az erek károsodásának kockázatát is. A lutein a sárga és a narancssárga ételek egyik összetevője. Javítja a látást és a szem egészségét, támogatja az agyműködést, és megakadályozza a rákot.

60 éve azt hitték, jó ötlet amfetaminnal fogyni, pedig nem az

A fehér élelmiszerek xantont tartalmaznak, amely antioxidáns, gyulladásgátló és trombózis ellenes tulajdonságokkal rendelkezik. Megakadályozza a szívbetegséget és fokozza az immunrendszer működését.

fogyni 300 font ember

A vöröshagyma jó a probiotikus baktériumoknak. A fokhagyma allicint tartalmaz, amely csökkenti a vércukorszintet és megakadályozza a szív- és érrendszeri problémák kialakulását.

képes a citrus zsírt égetni

A hagyma és a fokhagyma gyulladáscsökkentő és antibakteriális tulajdonságokkal is rendelkezik. A jégcsapretek segít a vese tisztításában és méreganyagok eltávolításában. Fogyás szivárvány Ezeket fogyaszd például: spenót, uborka, petrezselyem, lime, cukkini, spárga, zöld leveles zöldségek, avokádó, kivi, zöld alma, brokkoli, borsó stb.

fogyás taxol

A zöld ételekben lévő klorofill megelőzi a rákot, méregteleníti a májat, és fenntartja az egészséges testsúlyt. A zöld ételek gazdagok méregtelenítő kénben, eltávolítják a szervezetből a toxinokat, megakadályozzák a rákot és a makula degenerációt.

Tulajdonképpen ez az év egyetlen időszaka, amikor szó szerint vágyakozunk a saláták, az egészséges harapnivalók után. Leld örömöd a táplálkozásban úgy is, hogy annyi féle színt és ízt vonultatsz fel a diétádban, amennyit csak lehet, így a […] A verőfényes napokon megjön a kedvünk a dinnyéhez, a barackhoz, az eperhez, a paradicsomhoz, és a friss halhoz.

A zöld élelmiszerek káliumot is tartalmaznak, ami segít megvédeni a szívet. A kék és lila ételek csökkentik a rák kockázatát és kiválóan hatnak a húgyutakra.

Hozzászólások 0 A 7 napos színes diéta remek alkalom arra, hogy friss zöldséget, gyümölcsöt egyél mindennap, és nem mellesleg megszabadulj akár kiló súlyfeleslegtől is.

Az ilyen élelmiszerekben antocianin található, amely küzd fogyás szivárvány sejtek károsodásával szemben és a szív egészségét támogatja, csökkenti a koleszterinszintet, ellensúlyozza az elhízást és fokozza a szellemi teljesítőképességet.