Éget a haszsírt természetes módon. A haszsír kockázata - és hogyan lehet legyőzni őket |


October 23, fogyás zsírégető gyakori oka a haszsír kialakulásának, ha nem ügyelsz ezekre a dolgokra te is nagy bajba kerülhetsz. Általában az egészséges felnőtteknek legalább gramm fehérjét kell fogyasztaniuk minden étkezésnél. Éget a haszsírt természetes módon a magasságtól és a fizikai terheltségtől is függ.

Account Options

Ezzel biztosíthatjuk a kiváló egészséget. A fehérjebevitel növelésével egyensúlyozni lehet a vércukorszintet, miközben csökken az inzulinszintet, hogya gyorsabb anyagcserét biztosítsuk. Mi több, a fehérje segít szabályozni azokat a hormonokat, amelyek növelik az étvágyat, így természetes módon fogyhatsz le.

Alváshiány esetén a kortizol szint stresszhormon nő, és ez a cukros ételek utáni vágyat okozza. Ezek alapján nehezebb megszabadulni a hasa zsírtól, ha rendszeresen keveset alszol.

éget a haszsírt természetes módon

Ahhoz, hogy, a kortizol stresszhormon normális szintre kerüljön, legjobb ha minden éjjel sikerül elérni az ajánlott hét-kilenc óra alvást. Így egyensúlyba kerül a kortizol szint, miközben a leptin termelődés fellendül, ami étvágyadat kontrolálja. Az igazság az, egyszeresen telítetlen zsírok nincsennek rossz hatással.

éget a haszsírt természetes módon

Például avokádó, olívaolaj és az olajos magvak segítenek a lapos has megtartásában. Legyél óvatos a túl sok alacsony zsírtartalmú ételek vásárlásával, mivel a gyártók gyakran cukrot kevernek ezekhez az ételekhez.

éget a haszsírt természetes módon

És tudod, hogy ez mit jelent? Legközelebb, amikor hasonlót tapasztalsz, próbáld kontrolálni magad még mielőtt egy dupla sajtburgert és egy sültkrumplit lenyomsz.

Örökre elbúcsúzhatunk a fehér karácsonytól

Érzelmi evéstől nem fogod jobban érezni magad. Ha van valami, amit ezzel a szokással elérhetsz, az csak a nagy has. A legjobb módja a stressz elleni küzdelemnek, ha iszol egy pohár vizet, beszélsz a barátnőddel vagy elindulsz egy kellemes sétéra.

éget a haszsírt természetes módon

Válassz valami olyan tevékenységet, ami nem jár esvéssel, így megállíthatod a plusz kalóriák okozta hítást. A hasi zsír lerakódásán kívül a késő esti étkezés növeli a reflux és az emésztési zavarok kialakulásának kockázatát.

Lefekvés előtt minimum 3 órával már ne étkezzünk!

Vélemények

Ha mégis éhesek lennénk késő este, csak gyümölcsöt együnk, édességet ne! A nagyobb tányérokon több étel fér el, észre sem vesszük és máris többet fogyasztunk a kelleténél, és a plusz kalóriák zsír formájában rakódnak le.

HASI ZSÍR ELTÜNTETÉSE? NARANCSBŐR ELTÁVOLÍTÁSA? HOGYAN SZOKJAK LE AZ ÉDESSÉGRŐL?

A kutatók szerint a napi egy-két doboz kóla, vagy más üdítő jelentősen hozzájárul a pocakosodáshoz. Legalább ötször gyorsabban nő a has azoknál, akik akárcsak 1 pohárral vagy dobozzal megisznak ezekből a cukros italokból.

Az összes zsír nem azonos

A diétás üdítők sem segítenek a helyzeten, hiszen ezek olyan a mesterséges édesítőszereket tartalmaznak, amik növelhetik az étvágyat, éppúgy mint a cukor. Igyál inkább egészséges zöldség és gyümölcsturmixokat, friss gyümölcsleveketvagy egy pohár vizet egy citromkarikával és mentalevélel. Szólj hozzá!