Kb swing zsírégetés. Kíméletlen zsírégetés és maximális izomépítés kettlebell köredzéssel!


Írta: Váczy Anikó Ha zsúfolt az életed, se feledkezz meg az edzésről, inkább keress olyan mozgásformát, ami könnyen kivitelezhető és rövid idő alatt is igen hatásos.

  • Egészség, hatékony zsírégetés, tartós fogyás, testzsírszázalék, BMI index
  • Felső testzsírégetés
  • Fogyás tippeket tizenévesek számára
  • Kíméletlen zsírégetés és maximális izomépítés kettlebell köredzéssel!
  • Tartós fogyás, hatékony zsírégetés, testzsírszázalék, BMI index Manapság a legtöbb ember fogyni szeretne.
  • 7m fogyás
  • Két mozdulat, amivel kalóriát is elégethetsz | Well&fit

A legjobb választás két alap kettlebell gyakorlat váltakoztatása, amely kemény kardió és erősítő tréning is egyben, olvasható a Journal of Strength and Conditioning Research-ben megjelent legfrissebb tanulmányban. Kb swing zsírégetés kalóriát elégethetsz vele csupán 30 perc alatt.

kb swing zsírégetés

A szerzők szerint ezek a kettlebell mozdulatok ugyanolyan hatással vannak az anyagcserére, mint a mérsékelt intenzitású gyaloglás a futópadon 4MPH és kutatásuk kiemelkedően pozitív eredményt hoz az aerobik történetébe. Az edzés karcsúsítja és tónusossá teszi az egész testet, beleértve a kritikus törzsizmokat is, illetve segíti a sovány, szálkás izomzat kialakítását és megtartását.

Kettlebell swing - Nem is olyan egyszerű?

Ez az edzés akkor is remek választás, ha az időjárás nem megfelelő a kinti testmozgáshoz, vagy épp nincs időd egy teljes órán részt venni a teremben.

Mit is kell pontosan tenni?

kb swing zsírégetés

A kutatás során a résztvevők 3 folyamatos 10 perces szettet végeztek el, amely 10 kettlebell kb swing zsírégetés, majd 10 szumó felhúzásból állt. A gyakorlatsorozatok között 3 perces pihenőt iktattak be.

kb swing zsírégetés

Az izzadás garantált, de mivel csak 2 gyakorlatra kell koncentrálni, könnyen magával ragad a hangulat, ha jó zenére végzed, de akár kedvenc sorozatodat is élvezheted közben. Mire vársz? Ragadj meg egy kettlebell-t, és kezdődhet az edzés!

Enter the Kettlebell - Pavel Tsatsouline

Kezdetnek a legkisebb súlyzót, a 4 kilósat ajánljuk. Ha teljesen új számodra a mozgásforma, először menj el egy csoportos órára, vagy nézz meg a neten egy videót, hogy elsajátítsd a gyakorlatok helyes kivitelezését. Ha már megszoktad a mozdulatokat, emeld a súlyt kg-ra.

kb swing zsírégetés

Ha érzed, hogy fáradsz edzés közben, cseréld kisebbre a súlyt, hogy elkerüld a sérüléseket. Hajlítsd be a térded, és guggolj le úgy, hogy a fenekedet told hátra.

More From Medium

Használd mind a két kezed és ragadd meg a kettlebell fogantyúját! Lendítsd az eszközt a lábaid között hátra, mintha meg akarnád ütne vele a popsidat. A súlypontod mindvégig maradjon a sarkadon. Told a csípőd előre, egyenesítsd ki a térded, és lendítsd a kettlebell-t mellmagasságba.

Hatékony zsírégetés Valamiért az a tévhit ragadt meg az emberekben, hogy a súlyzós edzés nem zsírégetésre való, pedig ennek pont az ellentéte igaz. A tudományos kutatások azt mutatják, hogy a súlyokkal végzett edzés hatékony, tartós eredményeket hoz a fogyásban. A másik meglepő tény, hogy a zsírégetés nem az edzés alatt következik be! Igen, jól olvastad…A zsírfelesleg leadásához ésszerű mértékű kalóriadeficit kell.

Használd a gravitáció erejét. Ha álló helyzetbe kerültél, rögtön végezz újabb lendítést. A gyakorlat közben mindvégig tartsd a karjaidat és a csuklódat egyenesen de ne túlságosan megfeszítve.

Kapcsolódó cikkek

Guggolj le, miközben stabilan tartod a súlyt mind a két kezeddel. Próbáld meg megérinteni a földet. A sarkad told könnyedén a talajba, és állj fel, karjaidat tartsd továbbra is feszesen kinyújtva. Kapcsolódó cikkek.

kb swing zsírégetés