Meghatározza a fogyás célját


  • Új év új célok: Alapok a sikeres fogyáshoz
  • Fogyás rossz kiegészítő
  • Súlycsökkentő üvegedények
  • A koplalás, a fogyás ellensége Publikálás dátuma
  • L2 zsírégető
  • Mit tegyek, ha inzulinrezisztensként fogyni szeretnék? – Fontos lehet!
  • Termikus hőzsírégető mellékhatások

Meghatározza a fogyás célját fogyás vagy semmi! Sajnos sokan így fognak bele a kiszemelt diéta programba De ez így nem lesz jó, hiszen a sikeres fogyókúra egyik alappillére a reálisan meghatározott, egészségkárosodás nélkül elérhető és hosszútávon megtartható cél meghatározása.

karcsúsító italok asda

A gyors fogyás lehetséges mellékhatásai ról nem is beszélve. Ha a fogyókúra becsődöl, nem csak a kilók maradnak Minden egyes újra próbálkozás egy-egy újabb sebet ejt a fogyni vágyó lelkén. Csak arra kell odafigyelni, hogy ezek az elvárások arányosak legyenek a lehetőségeinkkel.

hogyan lehet elveszíteni és fenntartani a fogyást

Legalábbis rövid távon semmi esetre sem. Lefogy a vacsora átugrásával? már nem is beszélve, hogy ők már rendelkeznek némi előképzettséggel, és nem egyik napról a másikra érik el a kívánt hatást. A hatékony fogyókúra ritkán egyenlő a gyors fogyókúrával Márpedig le lehet adni gyorsan is a fölösleget!

Használd a lépcsőt lift helyett! Te vidd mindig a kutyát sétálni! Kocsi helyett gyalog közlekedj!

Igen, ez így van. De egy gyors — főleg koplalásból álló — diéta nem lehet egészséges, és az azzal elért eredmények tartóssága, finoman szólva is megkérdőjelezhető. Mit ér az olyan fogyás, ahol a kilókat elsősorban nem zsírból, hanem izomból adjuk le?

Fogyni akarok, mit kell tennem érte? Elsőként megszületik az elhatározás, amit tervezgetés és jó esetben tettek is követnek.

Anyagi javakon túl itt elsősorban egészségre gondolnunk, főként, hogy hazánkban is egyre rémisztőbb statisztikák látnak napvilágot a gyermekek mozgásszegény életmódjával, helytelen táplálkozásával és az ebből eredő túlsúlyukkal és rossz egészségi állapotukkal kapcsolatosan. Szántai Zsolt, az egyik életmódkorrekcióval foglalkozó társulás egészségmentora és táplálkozási szakértője szerint az első és legfontosabb, hogy megismerjük egyéni sajátosságainkat ahhoz, hogy a számunkra, majd gyermekeinknek helyes táplálkozási szokásainkat ki tudjuk alakítani.

Fontos, hogy a kiválasztott diéta ne ígérjen többet, mint ami reálisan hihető, véghez vihető. Persze ez az elmélet alapból elbukik, ha 2 héttel a nyaralás előtt kezdünk diétába, és a szomszéd, barát nőrokon stb.

Jó eséllyel sem testünk, sem életvitelünk nem azonos a másik emberével, így a diéta alatt elért eredményeink sem lehetnek azok.

Fogyás utolsó 10 font

Minidig önmagunkhoz mérten érjünk el eredményeket, és ne felejtsük el azt sem, hogy — főleg a fogyókúra elején — ne a mérlegnek, hanem a centinek higgyünk. Eredményeink sokkal hamarabb fogynak centiméterben mintsem kilókban mutatkozni.

Farkas Kitti Judit az Alakorvoslás Program otthoni verzióját választotta és érte el mindössze 6 hét alatt a célját.