Mit éget a has zsír, 8 lefekvés előtti ital, ami égeti a zsírt | Diétás tanácsok, Italok, Fogyókúrás italok


Hasi úszógumi: ezek a legjobb mozgásformák ellene

Kidörzsölte a lábát a cipő? Tippek vízhólyag ellen A közvetlenül a bőrréteg alatt található zsír ugyanis nem annyira veszélyes, mint a hasi zsír, tudományos nevén a zsigeri zsír és a májzsír.

mit éget a has zsír

Ez a zsírfajta mélyen a hasüregben található és ez tölti ki a belső szervek közti üregeket. A zsigeri zsír jelenléte nagyban növeli a szívbetegségekre, a daganatos megbetegedésekre és a cukorbajra való hajlamot.

5 trükk, hogy végre eltüntesd a hasi zsírt

Cris Slentz, az egyetem fiziológusa - A mostani kutatás során sikerült azonosítanunk a mozgásformát, amelynek segítségével a leginkább hatékonyan vehetjük fel a harcot a zsigeri zsír ellen. Az eredmények szerint az aerob mozgásformák sikerrel csökkentik a zsigeri zsír, a májzsír és a májenzimek mennyiségét, valamint javítják a triglicerid- és az inzulin-szinteket is.

mit éget a has zsír

Az erőnléti edzés ezzel szemben bár növeli az izomtömeget és javítja az általános fizikai állapotot, nem csökkenti a káros zsír mennyiségét és nem javítja az inzulin és májenzim értékeket sem.

Az aerob és az erőnléti edzés kombinációjával az aerob edzéshez hasonló eredményt érhetünk el.

mit éget a has zsír

A nyolc hónapos kutatás során a tudósok összesentúlsúlyos, 18 és 70 év közötti felnőttet vizsgáltak meg, akiket felosztottak a három különböző edzésformát követő csoportokba. Az aerob edzés csoportban a résztvevőknek hetente 20 kilométernyi futásnak megfelelő edzést kellett végezniük 80 százalékos maximum pulzusszám mellett.

8 lefekvés előtti ital, ami égeti a zsírt

Az erőnléti edzést végzőknek hetente háromszor három szettnyi mozgásformát kellett végezniük szer ismételve. Bár mindhárom edzésprogram rendkívül kemény és megterhelő volt, Dr.

mit éget a has zsír

Slentz szerint csak az aerob edzésmódszer hozott jelentős egészségügyi javulást. Ha kisebb intenzitással végezzük a gyakorlatokat, akkor nem fogunk annyi egészségkárosító zsírt égetni, mint amennyit szeretnénk.

A hasi zsírt a felülés egyáltalán nem égeti!

Ez ilyen egyszerű. Szervezetünk az energiát a zsírsejtek elégetéséből nyeri, nem pedig az izmok glikogénjéből.

Így az alacsony intenzitású aerob edzéshez ennek megfelelően mit éget a has zsír olyan sok energiára van szükség, tehát kis megterheléssel jár — ez a legnagyobb előnye ennek a mozgásformának. Hátránya viszont, hogy időigényes: minimum 45 perc a javasolt időtartam. A lassú biciklizés, kocogás vagy úszás mind az alacsony intenzitású aerob edzés kategóriájába tartoznak.

Nézze meg videónkat: így szabadulhat meg a cellulitisztől: Magas intenzitású aerob edzés: nagy mennyiségű energiát éget el, viszont nem a zsírsejtekből, hanem az izomszövetek glikogénjéből — ennek lényege, hogy az anyagcsere felgyorsul az edzés alatt.

mit éget a has zsír

Ez a mozgásforma nagyon intenzív, és keményebb erőfeszítést jelent, mint az alacsony intenzitású aerob edzés. Javasolt időtartama perc, tehát gyorsan elvégezhető. Ebbe a kategóriába tartozik például a sprintfutás, a szobabiciklizés vagy a kick-box.

Ám jó tudni, hogy mind az alacsony, mind a magas intenzitású aerob edzés rövid távú zsírégetést jelent. Ezért érdemes kombinálni erősítő edzéssel, valamint egészséges, jól kialakított étrenddel.

mit éget a has zsír

Forrás: mitsportoljak.