Nsca zsírégetés, Az L-Karnitin és 11 jótékony hatása - GymBeam Blog


fekvőtámasz

A habhenger,avagy a foam roller és minden, amit tudnod kellene róla Wednesday, Nagyon népszerű a sportolók és a terapeuták körében, akik fájdalmak enyhítésére, valamint az izomláz megelőzésére használják, továbbá nyújtásnál, vagy torna előtt rövid bemelegítésre, de használható edzés után is.

A foam roller egy hatásos segédeszköz, melynek nemcsak annak köszönhetően vannak kedvező hatásai, hogy tornázás után jobban érzed magad, de azért is, mert javítja a test rugalmasságát, a mozgástartományt, és nem utolsó sorban pedig csökkenti az izomfájdalmakat.

nsca zsírégetés

A habhenger foam roller nem teljesen újdonság a piacon. Már néhány évvel ezelőtt megjelent, de akkoriban még csak kevesen gondolták, hogy mire is szolgál, és milyen előnyöket nyújt.

A habhenger,avagy a foam roller és minden, amit tudnod kellene róla

Ebből a cikkből azonban megtudhatjátok, mi a foam roller feladata nyújtás során, de azt is, hogyan képes növelni a teljesítményt, vagy javítani a rugalmasságot és a test stabilitását. Mi az SMR, vagy self-myofascialrelease izompólya felszabadítás?

Ahhoz, hogy megértsük, miként működik a foam rollerelsősorban meg kell magyaráznunk a self-myofascialrelease SMR fogalmat. Egy olyan technikáról van szó, melyet Mark F. Barnes fejlesztett ki, és elsősorban a fasciális szövetek közti hatások korlátainak csökkentésére összpontosít.

Program minden évszakra: egyszerű módszer egy évnyi edzés összeállítására (Brett Jones, Chief SFG)

Ez egy olyan kemény kötőszövet, mely körülveszi, és összeköti az izmokat, szerveket, csontokat, inakat, ínszalagokat és a test további más struktúráit. Az emberi test számára a feladata nagyon fontos, mivel az izmainkat a helyén tartja, és ennek köszönhetően vagyunk képesek mozogni.

nsca zsírégetés

A helytelen edzési szokások, a stressz által kialakult izomfeszültség, kevés mozgás, nsca zsírégetés sérülések, vagy dehidratáció azt okozhatják, hogy a kötőszöveteken olyan szövet alakul ki, mely gátolja az izmok megfelelő funkciójának teljesítését.

Az egészséges fasciális szövetek mozgással és hidratációval őrizhetők meg.

A funkcionális edzés és a TRX-hatékony edzésmódszer a szálkás izomzatért! | Peak Man

Ha valamilyen sérülésen estünk át, vagy az életünk során helytelen mozgási szokásaink alakultak ki és rossz nsca zsírégetés mozgásunk, a fasciális szövetek összehúzódnak. Külsőleg ez úgy nyilvánul meg, hogy az izmok lerövidülnek és megmerevednek, vagy fájdalmat érzünk.

nsca zsírégetés

Ilyen esetekben segíthet a habhengerrel   foam roller való tornázás. A self-myofscialrelease SMR technika egyre népszerűbbé válik a lágy szövetek gyógyításában.

Az L-Karnitin és 11 jótékony hatása

Amíg korábban csak a professzionális sportolók némely csoportja, edzők és terapeuták használták, manapság már közismert a széles közönség számára is. Ez annak köszönhető, hogy újabb információkés tanulmányok állnak a rendelkezésünkre, de annak is, hogy anyagilag nem okoz nagy megterhelést egy habhenger beszerzése.

nsca zsírégetés

Az SMR self-myofascialrelease és a myofascialrelease közti különbség abban rejlik, hogy az SMR-nél a masszázshoz a test saját súlyát használod, míg a hagyományos masszázsnál a masszőr az izmokat a kezei és az ujjai nyomásával masszírozza. Milyen előnyöket nyújt a habhengeres torna? A foam rollerrel való tornázás nagyon jó hatással van a flexibilitásunkra. Ezenkívül javítja a vérkeringést és az oxigén áramlását, a teljesítményt, megszünteti az izomfeszültséget és csökkenti a stresszt.

BPI Sports Roxylean-Eca - 60 caps

Emellett hozzájárulhat a narancsbőr eltüntetéséhez, mivel megújítja a szövet elaszticitását. A Journal of Strength and Conditioning Research magazinban megjelent tanulmány azt bizonyítja, hogy a myofasciális felszabadítás foam roller segítségével látványosan növelheti a mozgástartományt, mindezt bármilyen negatív hatások nélkül.

nsca zsírégetés

A manipulációs terápiák, beleértve azokat is, melyeknél az izmokra nyomást applikálnak mint a miofasciális felszabadulásnál és a miofascia felszabadulásábanolyan anyagokként lettek meghatározva, melyek különböző centrális és perifériás neurofiziológiai hatásokkal rendelkeznek. Konkrétan azt figyelték, mennyi potenciális analgetikai hatása van a fájdalom csökkentésére. Ezek a hatások, melyek csökkentik a fájdalmat, ahhoz vezethetnek, hogy közvetlenül a terápia applikálása után megnövekedhet a nyújtás toleranciája, ami velejárója a rugalmasság azonnali megváltozásának, melyet nagyon gyakran figyelnek.

Ha végeztek gyakran ismétlődő mozdulatokat, mint például a futás, általában valamilyen izmokat túlterhelsz, melyek idővel elfáradhatnak.

nsca zsírégetés

Azok az izmok, melyeket túlzottan használunk, időnként befeszülnek, ami a későbbiekben a nem megfelelő működésükhöz vezet. A habhenger használatánál ezeket a feszült izmokat és a fasciában lévő csomókat ellazíthatod, ami hozzájárul ahhoz, hogy a test újra megfelelően fog működni.

Hogyan tornázzunk a habhengerrel megfelelően és hatásosan?

Szabályos fekvőtámasz mesterien Fontosabb, hogy jól csináld, mint az, mennyit csinálsz belőle!

A foam roller felhasználásának módja tornázáskor nagyon egyszerű. Válaszd ki azt a testrészt, melyet szeretnél átmasszírozni és feküdj rá a hengerre úgy, hogy a nyomást a testeddel tudd irányítani.

Lassan nyújtsd magad meg görgesd lefelé és felfelé a kiválasztott testrészen, hogy találd meg azokat a pontokat, melyek össze vannak húzódva és merevek. Tornáztasd át a merev részeket pár másodpercig, aztán folytasd.

A ritmusérzék — nem a zene, hanem az élet ritmusa — egy olyan dolog, mellyel manapság elvesztettük a kapcsolatot. Ne aggódj, nem fogok túl mélyre menni a nyúl üregébe, és tényleg köze lesz majd a dolognak a programozáshoz és a kettlebellekhez. Az egyes sportágak az évszakokhoz igazodtak. Egy középiskolai vagy egyetemi tanévben voltak őszi, téli és tavaszi sportágak. Nyáron pedig vagy pihentél, vagy kosaraztál a haverokkal.

Az egész gyakorlatot lassan végezd el, egyébként megtörténhet az, hogy túlságosan fájdalmas lesz, nsca zsírégetés végül véraláfutásaid lesznek. Azzal, hogy lassan mozogsz, az izmaidnak időt adsz az adaptáláshoz és a nyomás segítségével ellazulnak.

A foam roller a fájdalmas részeken nyomást fejt ki, ami azonban számodra kellemes lesz. Ha azonban fájdalmat észlelsz, ami nem kellemes nsca zsírégetés számodra, helyezd a súlyodat úgy, hogy olyan nyomás alakuljon ki, ami elfogadható lesz.