Olvasó megemészteni fogyás tippeket, 1. mítosz: Este 6 után nem szabad enni


olvasó megemészteni fogyás tippeket fogyás és látási problémák

Nyugodt alvás, sikeres fogyókúra — Ezeket az ételeket ne fogyassza este! Meg úgy általában is, de ilyenkor aztán főleg. Túlságosan elnehezítik a gyomrot, amelyet annyira megvisel a túl zsíros étel, hogy csak nehezen tudja megemészteni, feldolgozni.

olvasó megemészteni fogyás tippeket hogyan lehet lefogyni az alsó test

Ha sikerül is elaludni, másnap reggel biztosan nehezebben, nyúzottabban fogunk ébredni. Lefekvés előtt már kerüljük a gyorsételeket, a diót, a fagyit, a rántott, zsírban sült ételeket és a pörköltféleségeket.

Egy szelet sovány fehér hús vagy hal párolt zöldségekkel vagy salátával tökéletes lesz. Este tehát már jobb nem sütizni, érdemes kerülni a túl sok szénhidrátot, a szendvics- vagy a tésztalakomákat.

olvasó megemészteni fogyás tippeket hogyan lehet zsírt égetni a négyesből

Elnehezítik a gyomrot, akadályozzák a nyugodt alvást. Lelassítják az emésztést, a szervezetnek már nem lesz elég ideje és energiája alvásig feldolgozni a nehéz ételt. Nem kell kerülni a fehérjefogyasztást, csak optimalizálni kell a mennyiségét.

olvasó megemészteni fogyás tippeket zsírégetési folyamat

Egy szelet sovány csirke- vagy pulykamell, bőr nélkül, remek választás vacsorára. Így felesleges zsiradék hozzáadása nélkül tehetünk a tányérunkra omlós, puha, zsírszegény hússzeletet.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

A fűszeres ételek irritálhatják a gyomrot, esetleg még gyomorégéshez is vezethetnek. Az erős fűszerek nem segítik, inkább megnehezítik az alvást. A túl nagy adagok, a rengeteg étel nem csak a gyomornak és az alvásnak, de bizony a testsúlynak sem tesz jót.

olvasó megemészteni fogyás tippeket bogyók zsírégetés

Mivel a kései fogyasztás miatt nehézkes a felszívódás, nyugtalan lesz az alvás is. Ezenkívül azt is érdemes figyelembe venni, hogy az óriási vacsoraadagok villámgyorsan vezethetnek a olvasó megemészteni fogyás tippeket kívánt súlyfelesleghez. A legjobb, ha a nap utolsó étkezését úgy időzítjük be, hogy a lefekvéshez képest órával hamarabb legyen.

olvasó megemészteni fogyás tippeket őrült otthoni zsírégetési eredmények

Egy tenyérnyi szelet sovány csirke- vagy pulykahús, mellé kétmaroknyi párolt vagy egy nagyobb adag nyers zöldség bőven elegendő. A nyers salátát meglocsolhatjuk egy teáskanálnyi olívaolajjal, pici borecettel. Végül, ha még mindig éhesnek éreznénk magunkat, vagy ha később megéheznénk, fogyasszunk el egy kis pohár natúr joghurtot.

SIKERES FOGYÁS EGYSZERŰEN

Ebbe belekeverhetünk egy teáskanálnyi búza- vagy zabkorpát, amely segíti az emésztést.