Sovány zsírégető az útmutatásokhoz, Napi kalóriaszükséglet kalkulátor


Szerző: Ripost A szép fenék nem a méreten, hanem a formán múlik.

sovány zsírégető az útmutatásokhoz

Egy feszes, gömbölyű popsi az egyik leginkább vonzó testrészed lehet, és még csak nem is kell lehetetlen álomként kezelned. Ezekkel a gyakorlatokkal feszes, izmos és formás hátsót varázsolhatsz magadnak.

sovány zsírégető az útmutatásokhoz

Kezdd az edzést egy rövid bemelegítéssel. Tökéletes, ha ugrálsz percet, esetleg berakod valamelyik kedvenc zenédet, és táncolsz rá egy kicsit.

sovány zsírégető az útmutatásokhoz

A csak egyik oldalt terhelő feladatokat természetesen mindkét oldalra végezd majd el azonos ismétléssel. Az edzés végén pedig ne felejts el nyújtani.

sovány zsírégető az útmutatásokhoz

Állj egyenesen, majd szökkenj széles terpeszbe úgy, hogy fenekedet mélyen hátraengeded, mintha egy székre készülnél leülni. Ebből a pozícióból ugorj vissza. Ismételd meg szor.

Ez egy egészségtelen ördögi kör, amiből most már ki fogsz tudni szabadulni! Ha megteszed amit mondunk és betartod az út lépéseit, akkor garantáltan le fogsz fogyni.

Állj széles terpeszbe, fenekedet ereszd hátra, mintha egyenes derékkal az előbbi székre készülnél leülni. Alsó és felső lábszárad derékszöget zárjon be.

sovány zsírégető az útmutatásokhoz

Ebben a pózban végezz 40 rugózást anélkül, hogy felemelkednél. Feküdj a hátadra.

Napi kalóriaszükséglet kalkulátor

Egyik lábad húzd fel hajlított térddel. Másik lábad emeld a levegőbe.

Bár a legnépszerűbb hegye van a megfelelő testmozgásamelynek a megfelelő étrend gyomor zsír valójában fontos is.

A földön lévő lábad oldalát fogod majd tippek a csípőzsír elvesztéséhez, amint ezzel az egy lábbal felemeled popsidat a földről. Mindkét oldalra ismételd ezt meg alkalommal.

sovány zsírégető az útmutatásokhoz

Térdelj fel, dőlj oldalra, támaszkodj meg egyik karoddal a földön, az ellentétes oldalon lévő lábad emeld vízszintes magasságig és írj le nyújtott lábaddal köröket a levegőben. Ismételd meg mindkét oldalra szer a gyakorlatot.

Lefogyni könnyen és egészségesen?

Állj fel, zárd össze a lábaid, sovány zsírégető az útmutatásokhoz emeld fel az egyiket a földről óvatosan, míg meg nem találod középpontodat a megfelelő egyensúlyozáshoz. Lassan dőlj előre, nyújtsd ki a karod, ezzel egy időben pedig nyújtsd ki lábad, a talajjal párhuzamosan.

  • Heti 1 kiló mínusz a Birchall-diétával - Fogyókúra | Femina
  • Tokyo love és hip- hop fogyás
  • Feszes popsi 4 hét alatt: Íme, az 5 legjobb zsírégető gyakorlat - Ripost
  • Karcsúsító készlet
  • Hatályos:

Ismételd meg szor anélkül, hogy mindkét lábbal a földre támaszkodnál. Majd cserélj lábat és kart, és a másik oldalra is végezd el a szor a gyakorlatot. Heti háromszor csináld végig a köredzést, minden alkalommal 3 sorozatot!