Ésszerű súlyt veszíteni 3 hónap alatt, Fogyás diéta nélkül – bevezetés a súlycsökkentéshez


Még több termék Számold ki a fogyókúrád!

ésszerű súlyt veszíteni 3 hónap alatt a kávé és a fogyás következményei

Ajánlott, hogy először is számold ki, mennyi a BMR-értéked, amely megmutatja, hogy mindössze a szervezeted működése, az anyagcseréd hány kalóriát éget el a nap folyamán.

Ehhez a következő képletet használd!

Október Fogyás okosan, visszahízás nélkül A legtöbb nőt foglalkoztató kérdés: a "miért nem sikerül lefogynom" és a "miért nem tudom megtartani a nagy szenvedések árán elért eredményt? Akármilyen módszerrel próbálkozunk, ha azt csak néhány hétig tudjuk vagy akarjuk fenntartani, nem fog működni. Fogyni nem könnyű és a testsúlyt megtartani még nehezebb.

Az így kapott eredményt nagyban befolyásolja a jelenlegi súlyod, így ha nagyobb felesleggel célzod meg a heti két kiló fogyást, akkor könnyebb dolgod van. Nők számára ajánlott, hogy a fogyókúra során legalább kalóriát mindennap vigyenek be, míg a férfiaknak kalória a minimum.

Ha ezt a számot viszonyítod a napi szükséges kalóriáid mennyiségéhez, akkor láthatod, hogy valószínűleg mennyi zsírt fogsz veszteni a hét folyamán. Amennyiben ezt kevesled, az edzések mennyiségét és intenzitását növeld ésszerű határokon belül. Ez azonban nem az összes súly, amit veszíteni fogsz.

ésszerű súlyt veszíteni 3 hónap alatt s4 zsírégető

A hasi párnák egy része ugyanis elraktározott víz, amelyet a diéta során ugyanúgy elkezd majd szépen lassan feloldani a szervezeted, különösen, ha vízhajtó ételeket is beiktatsz a diétába. Éppen ezért reális lehet számodra, főleg, ha nagyobb felesleggel rendelkezel, hogy nagyjából egy kiló zsírleadást, azaz mínusz kalóriát tűzz ki célul, amelyet nagyjából ugyanennyi vízvesztés követhet.

ésszerű súlyt veszíteni 3 hónap alatt zsír kiég

Így már jelentősen reálisabb képet fest a heti két kiló mínusz.