Zsír próbál lefogyni. Fogyókúrás tévhitek


Akkor van értelme belevágnod, ha nem akarsz visszahízni!

Milanovich Domi A környezettudatos emberek 4 fő ismérve Diétázik, sportol és mégsem fogy? Akkor jó eséllyel rosszul csinál valamit.

fogyás kolesztiraminnal

Gyepesi Áron vezető személyi edzőt kérdeztük arról, mik a legáltalánosabb hibák, amiket szinte minden fogyókúrázó elkövet.

Ha továbbra is válasz nélkül maradna, kattintson idekapcsolódó cikkünkben talál még néhány gyakori tévhitet.

a testzsír elvesztésének normális mértéke

A sikerért bizony dolgozni kell. A csodabogyókra költött összeg kidobott pénz az ablakon, ettől legfeljebb a pénztárcája lesz karcsúbb" — mondja Gyepesi Áron, aki szerint jobban jár, ha a tablettákra költött pénzt inkább konditerembérletre költi. Akár fogyni, akár izmosodni akar, a megfelelő étrend legalább 70 százalékban határozza meg a sikert.

fogyás hpi

A csokit, pizzát, chipseket, fehér lisztes és cukros élelmiszereket akkor is kerülje el, ha sportol" — magyarázza az edző. Az így leadott kilókkal ugyanis legfeljebb vizet és izmot veszít. Ha nem sportolunk, és drasztikusan koplalunk, a szervezetünk az izmokat kezdi lebontani.

A zsír megmarad, ráadásul testünk vészüzemmódba kapcsol, és további zsírt kezd raktározni. Koplalás helyett egyen jó forrásokból, a napi szükségletnél csak pár zsír próbál lefogyni kalóriával kevesebbet.

Étrendje tartalmazzon megfelelő mennyiségű fehérjét, zsírt és lassú felszívódású szénhidrátot is.

6 héten belül 22 testzsírt veszít

Fontos, hogy ne csak kardiózz, végezzen súlyzós, nagyon túlsúlyos és fogyni kell edzést, ezzel diéta alatt is üzen a szervezetének: szükségünk van az izmainkra! Szuper edzéstervem van, évek óta használom!

Account Options

Ne csodálkozzon, ha ezek után nem izmosodik vagy fogy, a szervezetnek ugyanis folyamatosan új ingerekre, új kihívásokra van szüksége a fejlődéshez, változáshoz. Ha súlyzózik, időnként változtasson a gyakorlatokon, ismétlésszámon, a súly nagyságán, a leengedés sebességén stb.

Minél többet edzek, annál gyorsabban fogyok!

Egyre többen döntenek úgy, hogy valamilyen diétába kezdenek azért, hogy lefogyjanak A túlsúly és az elhízás nagyon komoly problémák, melyek már egyre több embert érintenek minden korosztályból. Azért különösen fontos foglalkozni ezzel a problémával, mert a plusz kilók számos egészségügyi kockázatot rejtenek magukban hosszútávon. Az elhízás felelős lehet az ízületi megbetegedésekért, a kettes típusú cukorbetegesért, a szív-és érrendszeri megbetegedésekért, de számos daganatos megbetegedés is kapcsolatba hozható vele. Éppen ezért, nagyon fontos törekedni az ideális testsúly megtartására, hiszen ez sokkal könnyebb, mint a leadni a sokszor már jelentős felesleget.

Akár izmosodni akar, akár fogyni szeretne, fontos a pihenés és a regeneráció. Nem kell beköltözni a konditerembe, elég heti 3x1 óra mozgás, ha megfelelően étkezik és eleget alszik, pihen, nem marad el a siker.

vékony fű professzionális fogyás

Ha nem figyel a megfelelő regenerációra, ha éjjel-nappal sportolni akar, könnyen megsérülhettúledzheti magátelveszítheti a motivációját.