Zsírégető wod, WOD CRUSHER


Hadd osszak meg veled otthon is elvégezhető CrossFit gyakorlatokat, melyekkel formában maradhatsz.

10 dolog, ami történik veled, ha elkezded a CrossFitet

A CrossFit tréning funkcionális gyakorlataival megannyi ember formáján segített már. Ha te is szívesen űzöd, biztosan egyetértesz az embert próbáló és teljes testet megdolgoztató jellemzőivel.

zsírégető wod a testzsír elveszíti a héten

Mind a saját testsúlyos, mind az eszközös gyakorlatok teljes figyelmet igényelnek, s a fejlődés könnyedén lemérhető az adott idő alatt nyújtott teljesítményeden keresztül.

Azonban előfordulhat, hogy a munka, illetve az élet közbeszól és a megváltozott beosztás miatt már nem marad időd eljárni annyi edzésre, amennyire szeretnél. Ebben az esetben hadd osszak meg veled néhány otthon is elvégezhető CrossFit gyakorlatot, melyekkel formában maradhatsz. Ne felejts el bemelegíteni az edzés elején, valamint lenyújtani annak végeztével.

Ügyelj a gyakorlatok pontos kivitelezésére, mindig előzze meg a mennyiséget a minőség fontossága. S attól, hogy otthon zsírégető wod, törekedj az edzés utáni 30 percen belül pótolni a fehérjéketilletve a még nagyobb hatékonyság eléréséért, juttasd be a megfelelő aminosavakat is. Guggolás ugrással Hajts végre 12 ismétlést guggolásra és még t ugrással együtt. Végezz bemelegítésként néhány sima guggolást kimért tempóban, rávezető gyakorlat gyanánt, majd pihenő nélkül egyből válts és folytasd a guggolást ugrással.

Wod Crusher

A gyakorlat még hatékonyabb végzéséhez fölfelé emelkedve fújd ki a levegőt, majd az ugrást követően lábujjhegyre, a térdeidet azonnal hajlítva érkezz a talajra.

Így minimálisra redukálhatod az ízületeket érő terhelést. Plank alkartámaszon Végezd 30 másodpercig középen, majd másodpercig az oldalakra.

Az egyik legalapvetőbb sajáttestsúlyos gyakorlat a fekvőtámasz tartása alkaron. A plank a deszkára utal, mivel olyan egyenesen kell tartanod a testedet, tarkódtól egészen a sarkadig, akár egy deszkát. Biztosan rengeteg alkalmad volt már végrehajtanod ezt a gyakorlatot, hogy tudd, a helyes tartás megelőzi a gyakorlat tovább végzésének fontosságát.

Tehát egyenes törzs, behúzott has és leszorított csípő.

zsírégető wod hét hírek fogyás

Tenyerek a talajon, fej nem lóg. Plank oldalsó támaszon Ha megvolt a plank középre, ismételd meg egyik, majd a másik oldalra is egy alkarodon támaszkodva.

Zsírégető - Segner Fitness

Felső karodat teheted csípőre, de ha nagyon nincs meg az egyensúlyod, helyezd le az ujjaidat a talajra magad előtt. Így nem zsírégető wod olyannyira ráterhelni erre a kezedre, hogy túl sokat vegyél le a támasztó karodról, mégis segít az egyensúlyozásban.

7 CrossFit gyakorlat a jobb fizikumért

Kitörés Végezz ismétlést mindkét oldalra, zsírégető wod folytasd 20 váltással ugorva mindegyik lábváltás számít. Avagy kitörés harántguggolással. Amint előre kitörsz egyik lábaddal tartsd meg a pozíciót, végezz egy harántguggolást és lábnyújtás közben egyúttal lépj is vissza hátulsó lábad mellé.

zsírégető wod fogyás legjobb eredményeket

Végezheted felváltva, vagy egyszerre egy oldalra. Biztosan ismered már a gyakorlatot, azonban mégis nem lehet elégszer emlékeztetnem a vendégeimet sem, hogy milyen fontos ügyelni a zsírégető wod. Véletlenül se engedd, hogy az elülső lábadnál a térded megelőzze a lábujjaidat.

VitaFlex GP Crossfit

Kitörés ugrással: Amennyiben bemelegítetted és rávezetted lábaidat a kitöréssel az elkövetkezendőkre, ideje végrehajtanod a sokkal intenzívebb verziót. Harántguggolásból indulva ugorj és a levegőben cseréld meg a lábaidat, mielőtt landolsz a talajon. Rugalmas lábbal érkezz, azonnal hajlítva a térdeket, hogy minél kisebb terhelést kapjanak az ízületeid.

Korcsolyázó guggolás Végezd a gyakorlatot 45 másodpercig. Hasonló, mint a guggolás ugrással, illetve az abból képzett síelő guggolás, ám itt miközben oldalra szökkensz guggolásból, mindig zsírégető wod külső lábadra érkezz.

Belső lábad nem érintve a talajt a támasztó lábad mögött kicsúszik keresztbe, majd ahogy hozod vissza, egyúttal lendületet is veszel vele, hogy hatékonyabban szökellhess a másik oldalra, a másik lábadra.

  • Kérdések a termékekről Termékváltozatok Wod Crusher FIREWORKS - edzés előtti stimuláns 10 aktív összetevővel a mentális összpontosítás és a sportteljesítmény fokozása érdekében A Wod Crusher Fireworks edzés előtti stimuláns 10 értékes összetevővel együttműködve segíti a mentális összpontosítást és optimalizálja a test egyes fontos rendszereit.
  • Travel WODS | Edzés
  • Wod Crusher - Scitec Nutrition táplálékkiegészítők | cross-sport.hu

Karoddal segítsd az egyensúlyozást. Nagyterpesznél szélesebb távolságot szökkenj át oda-vissza.

  • Napi Menü?
  • Crossfit workout (WOD). My time: | Edzés
  • Edzés előtti stimuláns Wod Crusher Fire Works g - Scitec Nutrition | cross-sport.hu

Négyütemű fekvőtámasz 12 ismétléssel számolj. Teljes testedet megdolgoztató gyakorlat, mely egyúttal remek kardió is.

CrossFit edzéstervek, WOD-ok

Kiinduló helyzeted terpeszállás oldalsó középtartás, innen ugrással zársz és érkezel guggoló támaszba. Guggoló támaszból hátranyújtod lábaidat fekvőtámaszba, majd onnan visszaugrasz guggoló támaszba. Negyedik ütemre guggoló támaszból ugorj fel a kiinduló helyzetedbe, terpeszállásba, karok pedig oldalsó középtartásba.

Ahogy a legszebb fitness modelleken és testépítőkön, úgy a legelszántabb gyúrósokon is olykor erőt vesz az elégedettség hívogató réme. Sokan szinte észrevétlenül kényelmesednek bele egy-egy megszokott mozdulatsorba.

Igyekezz minél intenzívebben végezni a gyakorlatot, amellett, hogy nem engedsz a szabályosságából. Karhajlítás homorítással ismétléssel számolj, mind a karhajlításra, mind a törzsemelésre. Végzése megegyezik a mellszélességben lehelyezett kezeken végrehajtott fekvőtámasszal, avval a kiegészítővel, hogy zsírégető wod teljesen engedd le magadat a talajra.

Ott elemeled a kezeid a talajról, tarkóra fogsz és végrehajtasz egy törzsemelést. Ügyelj rá, hogy mikor újra lehelyezted a kezeidet és nyomod fel magadat karnyújtással, egyenes háttal csináld.

Az kCal. Amennyiben 1 g zsír energiatartalmát 9,3 kCal-nak vesszük, ez 56 g zsírt jelent. Hát, ez nem valami sok, főképp 3 óra szenvedésért és unalomért cserébe. Meddig tartana?

Kézállás karhajlítással 8 ismétléssel számolj. Az egyik legnehezebb és abszolút haladóknak szóló feladat, kézállásból végrehajtani a fekvőtámaszt.

AMRAP WOD | Kardió, Edzésterv, Edzéstervek

Már az egyensúlyozás rendkívüli figyelmet és test-kontrollt igényel, ha pedig ebben a pozícióban szeretnéd végrehajtani a karhajlítást, készülj fel, hogy valóban emberfeletti teljesítményt követel.

Mivel otthon több a zsírégető wod tárgy a környezetedben, illetve ezt a gyakorlatot valóban rengeteg gyakorlásnak kell megelőznie, azt tanácsolom, mindenekelőtt falnak támasztott lábakkal próbáld végrehajtani. Vállaidat ugyan úgy a teljes testsúlyod terhelésének teszed ki így is, az egyensúlyt pedig könnyebb megtartanod.

Egy javaslat: Ne a tornaóráról ismert nagy helyigényű lendítéssel menj zsírégető wod kézállásba.

Haszontalan Kardió

Tedd a kezeid a talajra, kis távolságra a faltól, lábaid pedig mindeközben tartsd nyújtva — mintha nyújtógyakorlat közben letennéd a kezed az előrehajlásnál. Innen lendítsd egyszerre egyik lábad kinyújtva, a másikat pedig mellézárva, amikor ráterhelted sikeresen a testsúlyod a vállaidra. Ha nem sikerül, a még lefelé ereszkedő lábadra hamar vissza tudsz térni, így annak az esélye, hogy eless, vagy túl nagy lendülettel csapódj a falnak, kevés.

Hegymászás 40 ismétlés középre, 20 ismétlés az oldalakra. Nagyszerű kardió gyakorlat, zsírégető wod fekvőtámaszból kiindulva végezhetsz. Térdeidet felváltva húzva az elülső lábfej marad a levegőben, törzsed tartsd egyenes vonalban, kezeid legyenek a vállaid alatt, így a karok merőlegesek a talajra.

Hajtsd végre először úgy, hogy a térdeket a karok vonalán belül tartva húzod fel, majd pihenő nélkül válts és alakítsd a gyakorlatot, hogy a térdeidet a karok vonalán kívül húzod fel egész a válladig. Meglátod már ennyi is elég lehet, és a lényeg, hogy soha ne add fel. Az edzéshez rengeteg energiára van szükség, hogy végig tudd csinálni, ezért nem árt, ha segítesz szervezetednek.

zsírégető wod fűszeres segít fogyás

Ebben lesz társad a Peak Refresh Serumami BCAA, koffein, taurin és rengeteg más összetevőjével biztosítja, hogy végig tudd csinálni a legmagasabb intenzitású sorozatokat is. Emellett, hogy a zsírégetést maximalizálhasd válaszd Peak Reignite zsírégető italportami több, kombinált hatóanyagával garantálja a maximális nem termogén zsírégetést, így az edzések közt is olvaszthatod a zsírpárnákat.

És mivel a rövidebb, de magasabb intenzitású edzés az ízületeket is jobban igénybe veszi, támogasd őket a Peak Arthro Stack ízületvédővelami Glükozamin, kondroitin és MSM tartalmával a lehető legjobb választás számodra.