Zsírégetés neki. Zsírégetés, leegyszerűsítve


Sarah fogyás mafs

Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

mennyit kell fogynom

Hozzájárulok, hogy a woohoo. Feliratkozás Futópados edzés újragondolva: így állj neki, hogy tényleg égjen a zsír! Sokan csak esős időben választják a futópadot, vagy épp konkrét célok nélkül pattannak fel rá, pedig valójában számos lehetőséget tartogat ez a sokoldalú kondigép, ha a megfelelő edzéstervvel vágunk neki a kocogásnak!

Mindenki másra használja a futópadot: van, aki pár perces bemelegítésre, de akad olyan is, aki sorozatnézés közben gyalogol rajta rendületlenül. Akik fogyni szeretnének, értelemszerűen intenzívebb edzésre szavaznak. A kérdés csak az, hogy vajon a megfelelő gyakorlatsorra esik-e a választásuk? Egy perces, egyenletes kocogással ugyan megindul a zsírégetés, de nem ez a leghatékonyabb módja annak, hogy búcsút mondj a kalóriáknak.

Zsírégetés negyven felett – szakértői szemmel

Ha látványos eredményekre vágysz, dönts az intervall edzés mellett, amely során a magas terhelési idő és az alacsony intenzitású aktív pihenőidő szakaszok váltakoznak. Mielőtt belevágsz, ismerkedj meg a géppel! Minden futópad más és zsírégetés neki, de a legújabb modelleken már te magad is megadhatsz specifikus beállításokat és egy gombnyomással válthatsz az edzésszakaszok között.

Diétázás, zsírégetés okosan!

Ha bizonytalan vagy, kérj segítséget a gép kezelésében. Ne feledd, sokan ott rontják el, hogy nem fordítanak elég időt a megfelelő beállításokra, pedig ez elengedhetetlen az intervall edzésnél! Mérd fel a helyzeted: Ha kezdő vagy, esetleg hosszabb ideje nem futottál, pattanj fel a gépre és vedd fel a ritmust, zsírégetés neki mielőtt kipróbálnád ezeket az edzéseket.

Ha rendszeresen futsz és jó kondiban vagy, végezd el mindhárom gyakorlatsort, majd építsd bele az edzéstervedbe a zsírégetés neki legelőnyösebbet.

Futópados edzés újragondolva: így állj neki, hogy tényleg égjen a zsír!

Akár a kardió edzésed is helyettesítheted vele! Az igazi fenékgyilkos edzés Még nem késő rákapcsolni a strandszezon előtt!

  1. Alultápláltságot jelent.
  2. Pucold le magadról a felesleges zsírpárnákat ezekkel a klassz és hatékony trükkökkel!

Ez a gyakorlat ráadásul nemcsak a hátsódat formálja, hanem tónusosabbá teszi a lábad és karcsúsítja a derekad, valamint erősíti a combodat és a vádlidat is. Az edzés eredményességéről nem a futópad sebessége, hanem a beállított dőlésszög gondoskodik — ne aggódj, erre egy remek izomláz biztosan emlékeztet majd!

nitro tech savó a fogyáshoz

Zsírégetés sprint szakaszokkal Ez az egyik leghatékonyabb alakformáló edzésmód! Gyorsítja az anyagcserét és erősíti a láb- hát- és hasizmokat.

Ezek a leggyorsabb zsírégető módszerek

Arra viszont készülj, hogy a sprint itt sem sétagalopp, a körök mentálisan és fizikálisan is megterhelőek, a jó hír viszont, hogy hamarabb végükre érsz majd, mint gondolnád. Egy a fontos, ne téveszd szem elől a célod! WooHoo-tipp: Ha gombnyomásra váltogatni tudod az üzemmódokat a futópadon, tedd azt, vagy ha elég magabiztos vagy, kapaszkodj meg a gép karfájában, terpeszállásban ugorj le a szalagról, és hagyd, hogy járjon a gép a pihenőidőd alatt. Vedd fel a harcot az emelkedővel Itt az ideje rákapcsolni!

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Jöhet a hegymászó-üzemmód? Ha magasabb dőlésszöggel dolgozol, erősíted az állóképességed, formálod a lábad, javítasz a kardiódon, rengeteg zsírt égetsz el, és a kihívásnak köszönhetően még az unalomnak is búcsút inthetsz. Az igazsághoz viszont hozzátartozik az is, hogy a gyakorlat után a lábad remeg majd, mint a kocsonya, a tüdőd pedig szét akar majd robbanni. A kellemetlenségekért viszont kárpótol, hogy nemcsak edzés közben, hanem még azt követően is égnek majd a kalóriák.