Zsírtartalom a testtípus alapján. Formáld át a tested - körte alkat


Milyen az ön testtípusa? Így kell edzenie és diétáznia Ectomorph — a magas vékony JELLEMZI: Ebbe a típusba azok a nők tartoznak, akik nagyon vékonyak, a csípőjük és a válluk szélessége megegyezik, a karjuk és a lábuk hosszú és vékony, kicsik az ízületeik és kevés izomzattal rendelkeznek.

zsírtartalom a testtípus alapján hogyan lehet elveszíteni csípő kövér ember

Az emésztésük viszont nagyon gyors, ezért nehezen tudnak tömeget növelni. Viszont jó hír, hogy nemigen kell tartaniuk az elhízástól.

Rendeléseim Kívánságlista Összehasonlítás Legutóbb nézettek Legutóbbi keresések Személyes adatok Bejelentkezés Regisztráció Ha fogyása lelassult vagy úgy érzi elfogyott a kitartása, ne adja fel! Indítsa újra, válasszon célzottan testtípusa szerint! Azt már biztos észre vette, hogy mennyire nem vagyunk egyformák. Az egyik ember a felső testére hízik, a másik körbe a hasára, a harmadik a fenekére és a combjára.

EDZÉS: Rövid és nagyon intenzív, főként súlyzós edzésre van szükségükamely mindenképpen osztott, és a nagyobb izomcsoportokra fókuszál elsősorban. Nagy súlyokkal ismétlésszám az ideális számukra, akár 2 perces pihenőkkel vegyítve.

zsírtartalom a testtípus alapján biztonságos fogyás szoptató anyák számára

A kardióval csak óvatosan! Éppen ezért összetett szénhidrátalapú diétára van szükségük: reggel, délben, este, edzés előtt, edzés után, azaz egész álló nap. Emellett nem maradhat el a megfelelő fehérje és esszenciális zsír bevitele sem, egy sajtburger vagy pizza pedig aligha teheti tönkre az ectomorphok diétáját.

zsírtartalom a testtípus alapján súlyos fogyás tünetei

Naponta étkezés javasolt, az elfogyasztott étel 55 százaléka lehet szénhidrát, 25 százaléka fehérje és 20 százaléka zsír.

A fehérjeturmix Whey Protein szinte elengedhetetlen számukra, ha izmot szeretnének növelni.

Milyen az ön testtípusa? Így kell edzenie és diétáznia

Súlyzós edzéssel viszonylag hamar tudnak izmot építeni, még akkor is, ha kezdők, viszont épp ilyen gyorsan tudnak felesleget is felszedni. EDZÉS: Mivel alkatukból kifolyólag nagyobb izomzattal rendelkeznek, mint az ectomorph típusú nők, es ismétlésszámmal érdemes dolgozniuk, és másodperces pihenő tartható.

zsírtartalom a testtípus alapján lefogyni fogok bjj- rel

Heti egy kardio nap beiktatása ajánlott a szálkás izmokért, a túlzásba vitt aerob mozgás azonban tónusvesztéshez vezethet. A napi étkezés 40 százaléka álljon összetett szénhidrátokból, százaléka pedig fehérjéből és zsírtartalom a testtípus alapján zsírokból.

zsírtartalom a testtípus alapján fogyás endokrinológus közelében

Mivel fogékonyabbak a hízásra, a magas szénhidráttartalmú ételek fogyasztása reggel és edzés közben vagy után ajánlott, este pedig leginkább a fehérjebevitelről kell gondoskodniuk.