A nővérem nem fog fogyni


Én egy 27 éves férfi vagyok. Az útóbbi fél évben 30 kilót sikerült leadnom fogyókurával és rengeteg sportolással főleg futás és súlyzós edzésekkel. A magam részéről még nem vagyok száz százalékosan elégedett,évekig cipeltem magam kövéren,most pedig elhatároztam,hogy a legcsekélyebb mennyiségű felesleget sem akarok látni magamon legalábbis 40 éves koromig semmiképp. Most 90 kilót nyomok,még legalább et szeretnék fogyni,de lehet,hogy lemegyek ig még nem tudom,de ig biztos. Viszont a nővérem aki mellesleg két gyereken van túl azt mondja,hogy szerinte már felesleges fogyóznom és ami a hasamon maradt az már igazából nem is zsír,hanem a topicban tárgyalt kötényhas a visszamaradt bőr.

Nekem ezzel -9 kiló sikerült és jelenleg egész jó kockás a hasam Először fogytam. Mellette tornázok Nagyon a testépítőkre van kihegyezve, ami nem baj, mert én is testépítettem 4 évig, innét tanultam sokat, szinte mindent a táplálkozásról,viszont ez tényleg sok egy átlagembernek, főleg egy nőnek, és nem azért mert hülyék, csak elsőre bonyolult.

De attól még köszi. Akkor megpróbálok válaszolni.

apa bod fogyás italok, amelyek elveszítik a testzsírt

Alapszabályok, amit illik betartani: napi x étekezés kb. És persze a víz fogyasztás, szándékosan nem folyadékot írtam.

NEm csak az fontos, hogy ezeket a MAkró tápanyagokat, amiket felsoroltam milyen mennyiségben, és arányban visszük be, hanem az is, hogy milyen minőségben, értsd: miből.

Szerző: Teremy Alex Fiatal huszonéves vagy, aki boldogan éli az életét. Nincs súlyproblémád, bármit megehetsz, amit csak megkívánsz.

Fontos, hogy értsük biológiailag hogyan működik a test. Ehhez még plusz egy nagyon könnyen érthető szakirodalmat javasolnék: Anita Bean: Modern sporttáplálkozás, na ez tényleg a totál analfabétáknak lett megírva, könnyen érthető.

Nagyon jó könyv, és vagy ft se.

lefogy az ms fogyás 10 kiló egy héten

Az ételek súlyát mérni kell, grammra pontosan, h ig mit teszünk a szánkba, ezt jó vezetni is egy füzetbe leírva. Ehhez jó ha van egy grammpontos konyhai digitális mérleg, kemény 2 rongy. Otthoni szobai mérleg a testsúly ellenőrzésére, jó ha ez is digitális, de a tükör legyen a kontroll.

Kapcsolódó kérdések:

Sokan rosszul becsülik meg a saját testösszetételüket, és így azt is, hogy mennyit kellene zsírból veszíteni. Fogyasszunk napi min. EZekből készüljön el.

  1. Zsírégető 1 hónap
  2. Im fat és szeretnék lefogyni

A szénhidrátokról: -szénhidrát a fő energiaforrás, olyan mint a benzin a kocsinak, ez kell az élettani működéshez, a zsír után a legtöbb kalória is innét származik. Jó ha már most leszögezem, hogy a szénhidrátoknak van GI indexe, amit én figyelembe szoktam venni, sokan nem, nekem fontos, hízékony vagyok.

több mint 45 fogyni fogyás wbc

Az említett könyvben van erről táblázat. EZt anno a cukorbetegeknek a nővérem nem fog fogyni ki, de a sportolók is használják, illetve a fogyni vágyók. Lényege, hogy egy adott egységű szénhidrát, mekkora inzulinreakciót vált ki a testben.

Miért fontos ez?

Friss bejegyzések

Azért mert amint kaját teszünk a szánkba az inzulin termelődés következtében ez a tápanyag több helyre mehet. Ha ezzel szemben alacsony GI indexü kaját eszünk akkor izommunka hiányában sem lesz annyi inzulin, így kevesebb raktározódik zsírba.

Ez nem jelenti azt hogy csak alacsony GI jű kajákat fogyasztva mozgás nélkül fogyunk, ugyanis anyagcsere lassúlás következne be! VAnnak bizonyos események amikor kell, sőt kötelező magas GI-jű ételt fogyasztani. A szénhidrátok a következők legyenek: Alacsony GI: zabpehely, teljeskiörlésű rozskenyér, hüvelyesek, lencse, vörösbab, és teljeskiörlésű tészták, basmati rizs, bár elvileg az közepes, de jó az, zöldségfélék, MAgas GI: banán, fehér, barnarizs, jópár gyümölcs, nem sorolom, Zsírfogyasztás: zsírokat kell fogyasztani!!

Gondoltuk mi is beszállunk Mónival dietetikus… a húgom… és nagyon okos a buliba egy ilyen legnagyobb diétás hülyeségek gyűjteménnyel, mert lelkesek vagyunk… és amúgyis mind a ketten kiütést kapunk ezektől. Persze tisztában vagyunk vele, hogy van egy totálisan reménytelen réteg, mi nem nekik mondjuk, mert nekik tényleg minek. Aki szerint, amit a szomszéd Piroska olvasott a neten, meg amit az a csini celeb megosztott az hitelesebb, mint egy egyetemen képzett dietetikus, az esküszöm meg is érdemli.

Víz: napi 4 liter, minden 20 kg ra 1 liter, melegben, edzésnapon ennek többszöröse is lehet. A táplálkozásnál fontos, hogy REGGEL magas és alacsony GI jű szénhidrátokat fogyasszunk fehérjével: pl nálam ez így néz ki: 1 banán, magas GI, reggel tölti a májglikogént, lesz energia :- g zabpehely, 1 adag tejsavófehérje, vagy g túró, Van hogy magába megeszem, van hogy összeturmixolom, mikor hogy. Ezt követően három óránként eszem, pedig nem vagyok testépítő.

oka, hogy nem veszít le súlyt leghatékonyabb módszer a fogyás

Fontos a nővérem nem fog fogyni lefekvés előtt közvetlen legyen az utolsó étkezés. Edzés: Edzés nőknek elég macera tud lenni, függ hogy gyakorlottak vagyunk-e vagy sem. HA igen, akkor célszerű akkor is sétával kezdeni 40 perccel kezdhetünk pl. Remélem tudtam segíteni, ha van még kérdés, bátran!