Fogyni a csípő felett


Tényleg igaz, hogy 40 felett szinte lehetetlen fogyni? Bizonyos életkor felett már nagyon ragaszkodóak a zsírpárnák. Nekünk igen, mert sok hozzánk forduló 40 feletti sőt 30 és 40 közötti fogyni vágyó szájából hallottuk már ezeket a mondatokat. De mi az igazság?

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Figyeld a tested jelzéseit az egészséged érdekében A legveszélyesebb a has- csípő és deréktájon lerakódott zsírréteg. Derék-csípő arány: szív- és érrendszeri megbetegedések, trombózis Kanadai tudósok szerint az infarktus kockázata a derék-csípő arányból megjósolható. Előbbi a szív- és érrendszeri, utóbbi mozgásszervi és visszér betegségekre hajlamos.

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

  • Fogyás vállalkozás al
  • Mielőtt azonban belemerülnénk ebbe a fogas bocsánat, csípős kérdésbe, határoljuk be, mely területről is esik ma szó, nehogy a fenti hibát elkövetve, más testrészek keveredjenek a képbe.

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van.

Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF

Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! Az alábbi galéria képein Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be három gyakorlatot, amelyekkel már néhány hét alatt eredményt érhetsz el. Helyezkedj el vízszintes testhelyzetben: támaszkodj az alkaron és a lábujjakon.

fogyni a csípő felett

A könyököd a váll alatt, a lábad legyen teljesen kinyújtva. Se a fejed, se a csípőd ne essen le - a tested a fejtől a sarokig egy síkban helyezkedjen el.

fogyni a csípő felett

Ha a derekad érzékeny, feszítsd meg a farizmokat. Ez a gyakorlat egyébként egy új Facebook-kihívás alapja. Amit meg kell tenned a lapos hasért Fogyassz kevesebb szénhidrátot, végezz kardió edzést, valamint ne feledkezz meg a helyes törzsedzésről se, ha lapos hasat szeretnél.

fogyni a csípő felett