Fogyni latissimus dorsi. A kettlebell — tényleg csodafegyver?


A törzs tartásától függően a széles hátizom szélességét, vastagságát és tömegét fejleszti a gyakorlat.

fogyni latissimus dorsi

A mozgás lehúzás végrehajtása közben a széles hátizom felső nagy görgeteg izom és belső izomrostjai kapják a fő terhelést.

A csuklyás izom középső és alsó része, a rombuszizmok, a kétfejű karizom és a sima karizom szintén összehúzódnak a gyakorlat végzése során. Az egyik legjellegzetesebb probléma az szokott lenni, hogy nem a széles hátizomban, fogyni latissimus dorsi a vállban, illetve a kar hajlítását végző izmokban, valamint az alkarban érezzük a terhelést.

fogyni latissimus dorsi

A váll fáradását és esetleges fájdalmát a legtöbb esetben a lehúzás során történő hátra csavarás szokta okozni. Ilyen esetekben az alkar és a könyék kitér a terhelés síkjából és ezért a váll - kiemelten a rotátor köpeny - sérülésének kockázata megnő.

  • Vesebetegségek korai felismerése: az orvosi gyógymasszázs szerepe Szerző: WEBBeteg - Farkas Lehel, gyógymasszőr Minden megbetegedés előzményekre vezethető vissza, ez így van a vesebetegségeknél is.
  • Denver fogyás

Ha a rudat az orrunk vonala alá húzzuk, megfelelő alsó végpozíciót fogunk elérni. Vállszélességnél szélesebb fogás, felsőtest stabil, nem mozog be előre-hátra, lapockák összepréselve, vállak hátra-leszorítva, stabil ülőpozíció, a lehúzás alsó pontján a felkar 90°-ot zárjon be kb.

fogyni latissimus dorsi

Stabil ülőpozíció és egyenes törzs, lapockák összepréselve, vállak hátra-leszorítva, könyék és alkar a terhelési síkban, tehát ebben az esetben a rúd alatt végig! Anatómiai kisszótár széles hátizom - musculus Latissimus dorsi nagy görgeteg izom - m.

fogyni latissimus dorsi

Teres major kétfejű karizom - m. Biceps brachii sima karizom - m.

fogyni latissimus dorsi