Hogyan égethető zsír tömeg


hogyan égethető zsír tömeg

Hát ez nem fog menni! Vagy mégis?

Zsírégetés, izomépítés egyszerre? Hát ez nem fog menni! Vagy mégis? | Peak Man

Te is úgy vagy vele, hogy egyszerre szeretnél fogyni és izmosodni is egyszerre, hogy minél hamarabb láthasd magadon a változást. Vajon van erre esélyed? Az egész élet egy rohanás.

Egészségesek-e a gyors, látványos változást ígérő, trendi fogyókúrás irányzatok? Tényleg olyan nagy ördöngösség a zsírtartalékainkat mozgósítani?

Az idő meg pénz. Sokan így vannak ezzel a sportban is, és szeretnének minél gyorsabban szert tenni a vágyott formára. Vékony testalkatod van ugyan, ettől függetlenül viszont viszonylag magas a testzsírszázalékod.

hogyan égethető zsír tömeg

Viszont már ez elején úgy vagy vele, hogy egyszerre szeretnél fogyni és izmosodni, hogy minél hamarabb láthasd magadon hogyan égethető zsír tömeg változást.

Lehet zsírt fogyás és nyalás és izmot építeni egyszerre? Bevallom, hogy edzőként ezzel a kérdéssel nagyon sokszor találkozom.

6 tipp a testzsír csökkentésére az izomtömeg növelése közben - GymBeam Blog

Sajnos az a véleményem, hogy a zsírégetés és az izomépítés egyszerre nem működik. Természetesen a dolog annak is függvénye, hogy ki, mekkora zsírtól szeretne megszabadulni. Aki nagyobb tömegű zsírt szeretne veszíteni 20 kg azoknak bizony az a rossz hírem van, nemcsak hogy izmot nem fognak tudni építeni, sőt izomtömeget fognak veszíteni! Egy alacsony szénhidráttartalmú diétánál — magas fehérjebevitel mellett sem lehet izomtömeg veszteség nélkül izomtömeget megtartaninövelni.

Így zajlik valójában a zsírégetés!

Tehát, először a testzsírszázalék csökkentése a cél, utána lehet az izomtömeg növelésének megfelelő edzéseket végezni. A kettő együtt nem működik, illetve csak bizonyos szinteken, de ez már egy másik téma.

Izomépítés, illetve zsírégetés kapcsán egyaránt beszélnünk kell helyes táplálkozásról, hiszen mindkét cél eléréséhez bizony fontos a megfelelő mennyiségű és minőségű táplálék fogyasztása. Azonban nem mindegy hogy, mikor és mit eszünk.

Na és persze, hogy mennyit eszünk!

Szálkásítsak, vagy tömegeljek?

Hogyan étkezz, ha izomépítés a célod, és hogyan, ha fogyni akarsz? A táplálkozás és az étrend egy nagyon fontos tényező a fejlődés szempontjából, beszélhetünk itt fogyásról vagy tömegnövelésről.

A tömegnövelés A tömegnövelés A tömegnövelés a testépítés egyik alapjának tekinthető. Mikor valaki az edzés mellett dönt, akkor minden bizonnyal izomtömeget akar építeni, vagy zsírt szeretne égetni. Illetve van a kevésbé informált kategória sajnos ezekből van több akik úgy gondolják, hogy a kettő egyszerre is működik. Zsírt égetni és izomtömeget növelni egyszerre majdhogynem lehetetlen. Bár van néhány fehér holló, aki a testfelépítésének, genetikájának köszönhetően képes erre.

Láthatjuk, hogy a legnagyobb rész a táplálkozás. Az emberek többsége az edzéstől várja a fejlődést, a változást és nem fordít elég időt, energiát a táplálkozására. Azt gondolják, fejlődni edzés közben fognak, pedig ez tévhit.

NYÚJTÁS KEZDŐKNEK!

Fejlődni a bevitt tápanyagoktól — szénhidrátok, fehérjék, rostok, vitaminok — fognak illetve a regenerálódási fázisban lehetséges. Aki izmot szeretne építeni vagy fogyni szeretne, diétáznia kell.

hogyan égethető zsír tömeg

És itt megint oszlatnék egy tévhitet. A diéta nem éhezést, koplalást jelent, hanem irányított táplálkozást! Szabályozzuk a bevitt szénhidrát, fehérje, zsír és egyéb tápanyagok mennyiségét, illetve rendszerezzük, hogy ezeket a tápanyagokat, mikor visszük be a szervezetünkbe.

Azonban, azt már kevesen tudjuk, hogyan is zajlik valójában a zsírvesztés folyamata. Hogy égnek el ősi ellenségeink? Hova tűnnek a zsírsejtek?

Mind a két folyamathoz megfelelő mennyiségű, relatív magas fehérjebevitelre van szükség. A többi a szénhidrát bevitelének függvénye.

Zsírt égetnél? Így csináld! | Well&fit

Fontos a megfelelő mennyiségű rost, zöldség bevitele, hogy a szénhidrátok, fehérjék hatékonyan fel tudjanak szívódni. Egy rosszul összeállított étrend kevesebb fejlődést eredményezhet, ami elkedvetleníti hogyan égethető zsír tömeg sportolót és a testmozgás befejezéséhez vezethet. Sajnos ezzel elég sűrűn találkozom. Figyelj oda a táplálkozásodra, hiszen a kulcs egy jól irányított táplálkozás, amit, ha tényleg betartasz, akkor nagyon jó irányba tartasz ahhoz, hogy elérd a célodat!